یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: جنتی با بیان اینکه آخرین نسخه اصلاح شده فیلم عصبانی نیستم را دیده است،تاکید کرد: این فیلم برای اکران مشکلی ندارد.

علی جنتی

به گزارش ایسنا، علی جنتی که این روزها همچنان درباره اکران فیلم‌هایی چون «قصه‌ها» و «عصبانی نیستم» مورد پرسش قرار می‌گیرد، در جدیدترین اظهارنظرش گفت: با تغییراتی که بر فیلم «عصبانی نیستم» اعمال شده است این اثر دیگر برای اکران منعی ندارد.

او همچنین با توجه به حواشی که برای اکران برخی فیلم‌ها از سوی نمایندگان مجلس مطرح می‌شود، تاکید کرد: جنس رابطه مجلس و ارشاد ناسازگارانه نیست.

این مسوول با بیان اینکه آخرین نسخه اصلاح شده فیلم عصبانی نیستم را دیده است، تاکید کرد: این فیلم برای اکران مشکلی ندارد.

وی که در حاشیه بازدید از مراحل ضبط مسابقه ستاره 20 سخن می‌گفت، درباره زمان اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» هم گفت: این فیلم برای اکران مشکلی ندارد، اما خود تهیه کننده و کارگردان می‌خواهند فیلم را در یک موقعیت دیگری به نمایش بگذارند.

در حالی علی جنتی بر اکران فیلم عصبانی نیستم تاکید دارد که مدیر دفتر مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس گفت که مرکز پژوهش‌های مجلس هنوز گزارشی درخصوص دو فیلم «عصبانی نیستم» و «قصه‌ها» ارائه نکرده است.

سینا کلهر همچنین گفت: با اعلام نظرات کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص دو فیلم «قصه‌ها» و «عصبانی نیستم» و وجود موارد قابل تامل مختلف در این فیلم‌ها، مرکز با بازبینی آن‌ها در حال جمع‌بندی و تهیه گزارش کارشناسی و اعلام نظر نهایی است.

کد خبر 275982

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha