پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال جوانان ایران نمایشی از قدرت والیبال ایران را ارائه کرد؛ ۳ بر صفر تایلند را شکست داد و سهمیه مسابقات جهانی گرفت.

volleyball

به گزارش فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی بر تایلند در رقابت‌های قهرمانی آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد.

تیم جوانان ایران روزپنجشنبه دراولین دیدار خود در دور حذفی هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف تایلند رفت و موفق شد در یک بازی برتر- سه بر صفر بانتایج 25 بر 21- 25 بر 7 و 25 بر 19 حریف خود را از پیش رو بردارد و ضمن قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها و حضور در نیمه نهایی جواز شرکت در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان در سال 2015 را کسب کند.

جوانان کشورمان در این دیدار نمایشی از قدرت والیبال ایران ارائه کردند و به هیچ عنوان به حریف خود اجازه کار در زمین را ندادند.شاگردان نفرزاده به خوبی می دانستند چطور برای کسب پیروزی مقابل حریف آسیای شرقی خود صف آرایی کنند و این دیدار را با حمودی - حیدری - الله وردیان - ولایی - معنوی نژاد و تقی بازی را آغاز کردند و در طول مسابقه کادر فنی با تعویض‌های خود بازیکنان دیگر را هم به زمین فرستاد و با تغییرات تاکتیکی ابتکار عمل بازی را در دست گرفت.

جوانان والیبال کشورمان جمعه در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار بحرین و چین تایپه خواهند رفت و در صورت پیروزی به فینال این رقابت‌ها راه می‌یابند.

کد خبر 275704

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha