همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر کشور در شصت و هشتمین شورای اجتماعی کشور از دستگیری ۴ نفر در رابطه با پرونده اسیدپاشی در اصفهان خبر داد.

قربانی اسیدپاشی

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در خصوص پدیده اسیدپاشی در استان اصفهان، اظهار داشت: بلافاصله از گسترش این پدیده ناهنجار در استان اصفهان توسط دستگاه‌های ذیربط اقدامات لازم انجام شد و استاندار اصفهان گزارشات لازم را به وزیر کشور ارائه کردند.

وی افزود: بر اساس این گزارش‌ها 3 یا 4 نفر در خصوص اسیدپاشی دستگیر و هم‌اکنون نیز هیچ نگرانی در استان اصفهان در خصوص اسیدپاشی وجود ندارد.

وی بیان داشت: این اتفاقات به صورت جنون‌آمیز اتفاق افتاده است و نسبت به آن برخورد جدی خواهد شد.

میرباقری درباره طرح آمران به معروف نیز اظهار داشت: قوانین بالادستی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و برای فعالیت در این زمینه به قانون جدیدی نیاز نداریم و تمام لوایح آن انجام شده است.

وی درباره خرید و فروش اینترنتی مواد مخدر در فضای مجازی اظهار داشت: به پلیس فتا و شورای فضای مجازی در این خصوص درخواست‌هایی ارائه کرده‌ایم و مقرر شده اطلاعاتی در اختیار ما قرار دهند؛ پلیس فتا نیز گزارش نهایی را اعلام خواهد داد و در ستاد مواد مخدر که با ریاست وزیر کشور برگزار می‌شود، در این خصوص بحث خواهد شد.

کد خبر 275343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha