همشهری آنلاین: مجتبی کریم‌فر و بشیر باباجان‌زاده با شکست مقابل حریفان کره‌ای و قزاق، باید برای کسب مدال برنز منتظر حضور حریفانشان در دیدار فینال باشند.

Inceon Logo

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، در وزن 85 کیلوگرم مجتبی کریم‌فر در دور نخست مقابل آمی شاهین از اردن با نتيجه 8 بر 0 به برتري رسيد، اما در دور بعد مقابل سی یئول لی از کره جنوبی، نفر دوم بازي‌هاي آسيايي گوانگجو و قهرمان آسيا در حالي كه تا دقيقه 5:20 از حريف با نتيجه 5 بر 1 پيش بود، با ناداوري محض سه اخطاره شد و بايد منتظر حضور حريف كره‌اي در ديدار فينال باشد تا شانس كسب مدال برنز را داشته باشد.

در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده در دور نخست داهارمندر دلال از هند، نفر سوم آسيا را با اجراي چهار بارانداز زيبا با نتيجه 8 بر 0 شكست داد. وي در دور دوم مقابل نورماخان تینالیف از قزاقستان، نفر سوم جهان، دارنده مدال طلاي بازي‌هاي آسيايي گوانگجو و قهرمان آسيا با نتيجه يك بر صفر شكست خورد.

در اين مبارزه با دادن اخطار دوم به باباجان‌زاده يك امتياز به حريف رسيد و داوران در يك دقيقه پاياني مبارزه اخطاري به تناليف ندادند تا باباجان‌زاده براي كسب مدال برنز منتظر حضور اين كشتي‌گير قزاق در ديدار پاياني باشد.

کد خبر 273630

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha