همشهری آنلاین: سوسن حاجی‌پور با قبول شکست برابر نایب قهرمان آسیا به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یافت و مسعود حجی‌زواره مقتدرانه راهی دیدار پایانی شد.

S.Hajipoor

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، در مسابقات روز اول تکواندو که در اوزان 49- و 53- کیلوگرم زنان و 74- و 87- کیلوگرم مردان در حال پيگيري است، سوسن حاجي‌پور، تكواندوكار وزن 53- كيلوگرم كشورمان در مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها به مصاف "وين هوآنگ" از چين تايپه (دارنده مدال نقره قهرماني آسيا 2014) رفت و 5 بر 0 شكست خورد و مدال برنز بازي‌هاي آسيايي اينچئون را به گردن آويخت.

حاجي‌پور پيش از اين "فريزا الدانگوروا" از قزاقستان (دارنده مدال نقره و برنز قهرماني آسيا) را با نتیجه 9 بر 3 و "ساريتا" از تايلند (نايب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز آسيا) را شكست داده بود.

تكواندوكار شايسته كشورمان در بازي‌هاي آسيايي 2010 گوانگجو چين نيز به مدال برنز دست يافته بود.

همچنين مسعود حجي‌زواره، تكواندوكار وزن 74- كيلوگرم، در مرحله نيمه نهايي به مصاف "ساموئل ماريسون" از فيليپين (دارنده مدال نقره دانشجويان جهان) رفت و در حالي كه در راند دوم 5 بر 0 از حريفش جلو بود، به دليل كناره‌گيري تكواندوكار فيليپيني به دليل مصدوميت راهي مرحله فينال شد.

حجي‌زواره دارنده مدال طلا و نقره قهرماني آسيا، براي رسيدن به اين مرحله ابتدا 6 بر 0 از سد "تام دونگ" از ويتنام (دارنده مدال برنز بازي‌هاي آسيايي 2010) گذشت و در دومين ديدار نيز "جاسوانت" از هند را با نتيجه 8 بر 0 شكست داد.

 

کد خبر 273530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha