یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: گالری سبحان؛ میزبان نمایشگاهی با نام "آدمک‌ها و صورتک‌ها" از آثار نقاشی رئال و انتزاعی یک هنرمند نقاش‌است.

به گزارش ايسنا؛ مهتا فردامینی،هنرمند نقاش، در رابطه با برگزاري اين نمايشگاه اظهار كرد:‌ مجموعه‌ای شامل 36 اثر نقاشی را که با اکرولیک کشیده‌ام، با عنوان «آدمک‌ها و صورتک‌ها» در گالری سبحان به‌نمایش گذاشته‌ام.

او توضیح داد: در این نقاشی‌ها،‌ تصاویری از چهره‌ها و آدمک‌های مختلف را به‌صورت ذهنی ارائه کرده‌ام. برخی از این چهره‌ها رئال هستند و برخی دیگر انتزاعی. در تصاویر انتزاعی صورت آدمک‌ها کج و کوله شده‌ است. هر کدام از این آدمک‌ها بیانگر حالت‌های درونی یک زن هستند.

این هنرمند درباره‌ی سبک کارهایش گفت: نمی‌توانم یک سبک مشخص را در کارهایم معرفی کنم. هر کدام از این تابلوها در یک سبک مشخصی ایجاد شده و از دیگری متفاوت‌اند، ولی سبک غالب در این نمایشگاه، رئال و انتزاعی است.

امینی درباره‌ی خودش نیز توضیح داد:‌ رشته‌ی تحصیلی من در دانشگاه گرافیک بود، ولی همواره به رشته‌ی نقاشی‌هم علاقه داشتم. نقاشی را خودم آموختم و نزد هیچ استادی تعلیم ندیدم و فقط از هنرستانی که در آن درس می‌خواندم، تعلیماتی در حد مبتدی گرفتم.

نمایشگاه «آدمک‌ها و صورتک‌ها» از چهارم تا دهم مهرماه از ساعت 17 تا 20 در گالری سبحان به آدرس کامرانیه جنوبی، جنب شهرداری ناحیه‌ی 8، خیابان منظریه، کوچه پیشتاز، بن‌بست بعثت، شماره‌ی 4 برپا است.

کد خبر 273252

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha