همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، سازمان زیباسازی شهر تهران طراحی و نوسازی جداره‌های بیرونی دیوارهای مدارس شهر تهران را انجام داد.

نقاشی روی دیوار

جمال كامياب، مديرعامل سازمان با اعلام اين خبر گفت: با آغاز سال تحصيلي جديد و بازگشايي مدارس، سازمان زيباسازي شهر تهران طراحي و نوسازي جداره‌هاي بيروني ديوارهاي مدارس شهر تهران را در دستور كار قرار داد و با تهيه و ابلاغ 35طرح نقاشي ديواري براي 3مقطع كودكستان، دبستان و متوسطه تلاش كرد تا چهره مراكز علمي و مراكز سطح شهر را همزمان با بازگشايي مدارس تغيير دهد.

او با بيان اينكه در اين طرح از هنرمندان دعوت شد با شركت در فراخوان، طرح‌هاي خود را در اختيار سازمان قرار دهند، افزود: پس از داوري و انتخاب آثار برتر و ابلاغ به مناطق 22گانه، عمليات اجراي نقاشي ديواري در 100هزار مترمربع آغاز شد. كامياب با تأكيد بر اينكه در هر منطقه بين 4 تا 8 هزار مترمربع از ديوارهاي بيروني مدارس نقاشي شد، ادامه داد: همزمان با اين موضوع، سازمان با انتخاب پيام‌ها، شعارهاي تبريك و تهنيت، اجراي طرح‌هاي گرافيكي و نصب آنها بر سر در مدارس در مقاطع تحصيلي مختلف سال تحصيلي جديد را به آينده‌سازان و دانش‌آموزان عزيز خيرمقدم خواهد گفت.

به گفته مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران، علاوه بر فعاليت‌هاي انجام‌شده، دستورالعملي به مناطق ابلاغ و اجراي آن نيز آغاز شده و تا پايان ماه مهر 100هزار متر نقاشي ديواري بر سطح مدارس تهران كشيده مي‌شود.

کد خبر 272773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha