همشهری آنلاین: دیدار فینال اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون نونهالان پسر کشور در تهران برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها قهرمانان قسمت یک نفره و دونفره شناخته شدند.

نونهالان بدمینتون

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این پیکارها که در سالن ورزشی شریعتی تهران جریان داشت، در قسمت یک نفره ارشیا عمل کننده از البرز به مصاف امیرحسین فاخر از فارس رفت که در پایان امیرحسین فاخر با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت و قهرمان این دوره از رقابت‌های رنکینگ نونهالان شد.

ارشیا عمل کننده از البرز دوم شد و محمد زرچی از خراسان رضوی و محمد معین کشاورز از قم سوم مشترک شدند.

در دیدار فینال قسمت دو نفره (تیمی)، تیم دونفره ارشیا قاسم‌پور و محمدرضا شاهرخ‌شاهی از تهران به مصاف تیم دو نفره نیما رستم‌پور و سینا جاویدی از تهران رفتند که در پایان تیم دونفره رستم‌پور و جاویدی با نتیجه 3 بر 0 به برتری دست یافتند و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شدند و تيم حريف به مقام دوم رسيد.

تیم‌های دونفره مجتبی زارع و محمدمعین کشاورز از قم و امیررضا اخلاقی و پویا حیدری از تهران هم سوم مشترک شدند.

اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون نونهالان پسران کشور با شرکت 125 بازیکن در قسمت یک نفره و 50 تیم دونفره از 25 استان در تهران برگزار گردید.

لازم به ذکر است رقابت‌های رنکینگ بدمینتون نونهالان کشور در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله دوم این رقابت‌ها آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 272526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha