همشهری آنلاین: رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برکناری علیرضا رحیمی از مدیرعاملی باشگاه به یکباره اتفاق نیفتاد.

فارس نوشت: حمیدرضا سیاسی با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص برکناری دایی و رحیمی از سرمربیگری و مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا این تصمیم هیأت مدیره بوده است یا خیر؟‌ گفت: مسئولیت هیأت مدیره با من نیست و من فقط رئیس آن هستم. رئیس صرفاًٌ اداره جلسه را برعهده دارد و در تصمیماتم یک رأی دارد. من به عنوان رئیس تصمیماتی که گرفته می‌شود را به سایر قسمت‌ها اعلام می‌کنم.

رحیمی از مدیران خوب و موفق بوده و از آن تشکر می‌کنم، اختلافی داشتیم اما منکر زحمات آنها نمی‌شویم.

وی ادامه داد: در مورد دایی با توجه به نتایجی که به دست آمده بود، هیأت مدیره تصمیم گرفت شوکی به تیم وارد کند و تصمیم خیلی سختی بود. در این برگزاری جلسه 5 تن از اعضا حاضر شدند و از رحیمی هم خواستیم که بیاید. ساعت 12 به او گفتیم اما اعلام کرد در جایی است و به او گفتیم نیازی نیست و به کارش برسد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه در خصوص تغییر کادر فنی بود، چند هفته گذشته نتایجی به دست آمد که در شأن پرسپولیس و هواداران آن نبود و نیاز به تغییر و تحول بود. چند گزینه مطرح شدند، خاکپور، فرکی و کرانچار بین گزینه‌ها بودند. فرکی به دلیل اینکه به سپاهان رفت حضورش منتفی شد، کرانچار هم با فوتبال ایران آشنا و سطح دانش فنی خوبی دارد. سرانجام صحبت کردیم که درخشان بیاید و تقریباً تمام اعضای هیأت مدیره موافقت کردند.

سیاسی در پاسخ به این سؤال که آیا نباید مدیرعامل در جلسات هیأت مدیره حضور داشته باشد، عنوان کرد: بعد از خروج استیلی نمی‌توانستیم فرد دیگری را بیاوریم و تصمیمی گرفته شد رحیمی با حفظ سمت از هیأت مدیره خارج شود تا طبق قانون، اعضاء فرد باشد. مدیرعامل در صورتی عضو هیأت مدیره نباشد، حضورش در جلسات ضروری نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حذف رحیمی پله به پله نبود، گفت: قبول دارم یک مرتبه این اتفاق نیفتاده است. برای حضور در هیأت مدیره بایدی در کار نیست و این تشخیص اعضای هیأت مدیره است که مدیرعامل در جلسه باشد یا نه.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه تصمیم بر تغییر کادر فنی قطعی بود، عنوان کرد:‌ احتمال داشت با توجه به شرایط گذشته، رحیمی این حکم را نپذیرد و پیشنهاد کردیم اگر این اتفاق افتاد، خود رحیمی هم برکنار شود. روز چهارشنبه در باشگاه حاضر شدم و رحیمی به من گفت جلسه‌ای بگذارید تا متقاعدتان کنم، اما به او گفتم این مصوبه هیأت مدیره است و باید اجرا شود که او گفت اگر اجرا نکنم چه اتفاقی می‌افتد؟ به او اعلام کردیم، چون از دستورات هیأت مدیره سرپیچی می‌کنید خودتان هم برکنار خواهید شد.

وی ادامه داد: پس از این اتفاقات، رحیمی اعلام کرد می‌خواهد به امامزاده صالح برود و به ما خبر خواهد داد. در نامه‌ای که تنظیم شده بود حکم برکناری هر دو نفر وجود داشت اما گفتیم شاید رحیمی با برکناری دایی موافق باشد، به همین دلیل دو نامه جداگانه تنظیم کردیم.

سیاسی اظهار داشت: اعلام برکناری علی دایی باید توسط رحیمی انجام می‌شد. منتظر ماندیم و تصورمان این بود که رحیمی این کار را انجام می‌دهد، اما او با شبکه خبر مصاحبه‌ای انجام داد و حکم را به علی دایی ابلاغ نکرد به همین دلیل سراغ منتقمی قائم مقام باشگاه را گرفتم و او به باشگاه آمد. پس از آن اعلام کردم حکم درخشان را به عنوان سرمربی بزنید.

وی افزود:‌ بعدازظهر هنگام تمرین جو ورزشگاه ملتهب بود و یک مقدار احساس ناراحتی در چهره کادر فنی نشان داده می‌شد، می‌خواستیم این کار را به روز پنجشنبه موکول کنیم اما نشد، از همین جا از علی دایی عذرخواهی می‌کنم.

وی در پاسخ به سؤالی که حکم هیأت مدیره از کجا داده می‌شود، گفت: طیب‌نیا وزیر اقتصاد رئیس مجمع پرسپولیس است، اما کسی که حکم ما را می‌دهد وزارت ورزش است و وزیر ورزش در خصوص هیأت مدیره تصمیم می‌گیرد و با آنها در ارتباط است.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چه زمانی مدیرعامل انتخاب می‌شود، گفت: هنوز در این خصوص صحبتی نشده است. منتقمی پس از اینکه خیلی تصادفی رحیمی خارج شد، به طور اتوماتیک چون قائم مقام او است، کارها را اداره می‌کند.

وی در خصوص اینکه در مورد حق و حقوق دایی چه تصمیمی گرفته شده است، گفت:‌ روز گذشته با نماینده وی جلسه‌ای داشتیم، ما مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

رحيمي: رئیس هیأت مدیره نوکری جای دیگری را می‌کند!

علیرضا رحیمی در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم با انتقاد از زمان کمی که به او داده شده تا در این برنامه صحبت کند، گفت: من 2 ساعت است که پشت خط هستم اما فقط یک دقیقه به من وقت می‌دهید که حرف بزنم. آیا درست است که فردی به نام سیاسی بیاید و در تلویزیون علیه من حرف بزند؟

وی ادامه داد: من از سیاسی سؤال دارم که اگر در ساعت 2 بعد از ظهر دایی را برکنار می‌کردم در سمتم باقی می‌ماندم یا نه؟ که در این لحظه سیاسی گفت بله باقی می‌ماندید.

رحیمی در ادامه گفت: اگر من مدیرعامل می‌ماندم شما با اجازه چه کسی با درخشان حرف زدید؟! مگر من مدیرعامل تیم نبودم؟! آقای سیاسی! شما نوکری جای دیگری را می‌کنی؛ اما من به رئیس شما هم گفتم که از جایی دستور نمی‌گیرم و خدا می‌تواند من و دایی را برکنار کند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس افزود: از برنامه ورزش و مردم هم گله‌مندم که دو ساعت من را پشت خط تلفن نگه داشتند اما مطمئن باشید تمام حرف‌هایم را آنجایی که باید بزنم می‌‌زنم چرا که قدرت من از سیاسی بیشتر است چون او پول دارد و من خدا را دارم.

کد خبر 271638

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha