همشهری آنلاین: کلن و پادربورن که در فصل جدید به جمع دسته‌اولی‌های بوندس‌لیگا پیوسته‌اند، در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر آلمان با پیروزی در زمین حریفان خود شگفتی آفریدند. لورکوزن و دورتموند نیز از تیم‌های موفق این هفته بودند.

football

آگسبورگ ۲ - بوروسیا دورتموند ۳

تیم بوروسیا دورتموند که فصل جدید بوندس‌لیگا را با شکست یک بر صفر مقابل بایر لورکوزن آغاز کرده بود، در هفته‌ دوم توانست با پیروزی ۳ بر ۲ در خانه آگسبورگ سه امتیاز مهم کسب کند. دورتموندی‌ها در این دیدار که شامگاه جمعه (7 شهريور) برگزار شد، تیم برتر میدان بودند. آگسبورگ تا دقیقه ۸۲ بازی ۳ بر صفر از زردپوش‌ها عقب بود، اما علی‌رغم به ثمر رساندن دو گل در دقایق پایانی نتوانست ورق را برگرداند.

بایر لورکوزن ۴ - هرتا برلین ۲

تیم بایر لورکوزن که در دیدارهای اخیر خود در بوندس‌لیگا و مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشیده، در هفته دوم نیز توانست با برتری ۴ بر ۲ از سد مهمان پایتخت‌نشین خود، هرتا برلین بگذرد. درخور توجه آن که برلین تا دقیقه ۶۲ بازی ۲ بر یک از میزبان جلو بود، اما لورکوزنی‌ها موفق شدند با تشدید حملات خود در نیم ساعت پایانی بازی سه بار دروازه برلین را باز کنند و شش امتیازه شوند.

اشتوتگارت صفر - اف ث کلن ۲

تیم اف ث کلن که در فصل جدید بار دیگر به جمع دسته‌اولی‌ها پیوسته، نخستین پیروزی خود را جشن گرفت. این تیم توانست در زمین اشتوتگارت به پیروزی ۲ بر صفر دست یابد و سه امتیاز مهم کسب کند. کلن پس از به ثمر رساندن گل‌های خود در دقایق ۲۲ و ۳۳ در لاک دفاعی فرو رفت و بیشتر در تلاش حفظ نتیجه بود. اشتوتگارتی‌ها علی‌رغم تلاش‌های زیاد نتوانستند دیوار دفاعی مهمان را متزلزل و دروازه کلن را باز کنند.

وردر برمن یک - هوفن‌هایم یک

دیدار تیم‌های وردر برمن و هوفن‌هایم در هفته‌ دوم نبردی تنگاتنگ و پرهیجان بود که پس از ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. هوفن‌هایم تا دقیقه ۵۹ با گل روبرتو فیرمینو یک بر صفر از میزبان خود جلو بود. سبزپوش‌های برمن پس از به ثمر رساندن گل تساوی توسط گالوز بر حملات خود افزودند، اما نتوانستند از موقعیت‌های به‌دست آمده سود جویند و پیروز میدان را ترک کنند.

هامبورگ صفر - پادربورن ۳

تیم شگفتی‌آفرین هفته دوم بدون شک پادربورن است که در فصل جاری نخستین حضور خود در لیگ دسته اول آلمان را تجربه می‌کند. این تیم که در هفته نخست به تساوی دست یافته بود، در هفته دوم موفق شد در زمین هامبورگ به پیروزی ۳ بر صفر دست یافته و شگفتی بیافریند. پادربورن در این دیدار بر میزبان خود برتری داشت و از این رو پیروزی ۳ بر صفر این تیم بر هامبورگ نتیجه‌ای عادلانه بود.

ولفسبورگ ۲ - آینتراخت فرانکفورت ۲

تیم ولفسبورگ که فصل جدید  را با شکست ۲ بر یک مقابل بایرن مونیخ آغاز کرده بود، در هفته دوم نیز نتوانست با وجود برخورداری از امتیاز میزبانی بر حریف خود پیروز شود. دیدار این تیم مقابل آینتراخت فرانکفورت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. گل‌های هر دو تیم بیشتر در پی اشتباهات فردی حاصل شد. ناگفته نماند که کادلچ، مهاجم فرانکفورت دقایقی پیش از پایان بازی گل تساوی را به ثمر رساند.

شالکه یک - بایرن مونیخ یک

بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی در دومین هفته بوندس‌لیگا مهمان تیم شالکه بود. ژابی آلونسو، ملی‌پوش اسپانیا و چهره‌ جدید بایرن مونیخ در دیدار این تیم با شالکه در ترکیب آغازین قرار داشت و بازی خوبی از خود نشان داد. در نیمه نخست مونیخ تیم برتر میدان بود و با گل لواندوسکی در دقیقه ۱۰ یک بر صفر جلو افتاد. شالکه در نیمه دوم با گل هوئدس در دقیقه ۶۲ بازی را به تساوی کشاند و موفق به کسب یک امتیاز شد.

 

به گزارش دويچه‌وله، پیکارهای هفته دوم عصر یکشنبه (9 شهريور) با دیدار ماینتس مقابل هانوفر و فرایبورگ مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ خاتمه یافت. هردوي اين ديدارها با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

 

کد خبر 270620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha