همشهری آنلاین: سردار جعفری در پیامی به مردم غزه و فرماندهان مقاومت تاکید کرد: بدون تردید این مقاومت ۵۱ روزه شما، نقطه‌ی آغازی برای فروپاشی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی خواهد بود و می‌بایست برای این آینده‌ی روشن و نزدیک، آمادگی‌های همه جانبه را دوچندان ساخت.

جعفری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در پی پیروزی مقاومت فلسطین برابر ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ 51 روزه، پیامی خطاب به مردم غزه و فرماندهان مقاومت صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم ...

وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنکَبُوتِ

مردم مظلوم غزه و فرماندهان شجاع جبهه مقاومت فلسطین! سرانجام با مقاومت مظلومانه شما و استعانت حق تعالی، لانه‌ عنکبوت در هم شکست. این پیروزی عظیم بر شما مبارک باد، یک افتخار بزرگ و ماندگار در تاریخ اسلام و مبارزات حق طلبانه مسلمانان که تا ابد باقی خواهد ماند.

ما در این مبارزه سخت و جانکاه، تنهایی شما را می‌دیدیم و هر آن شوق داشتیم در کنارتان با دشمنان دیرینه اسلام بجنگیم و آرزو داریم این آرمان محقق شود. بدون تردید این مقاومت 51 روزه شما، نقطه‌ آغازی برای فروپاشی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی خواهد بود و می‌بایست برای این آینده‌ روشن و نزدیک، آمادگی‌های همه جانبه را دوچندان ساخت.

امروز انقلاب شکوهمند اسلامی ما با روند شتابان خود، توجه مسلمانان عالم و آزادیخواهان جهان را به خود جلب کرد و این مقاومت و پیروزی شما عمق استراتژیک انقلاب اسلامی را در جغرافیایی گسترده‌تر افزایش داد با وجود آنکه همه تلاش دشمنان در سال‌های اخیر بر این متمرکز بود که مسلمانان انقلابی را در منطقه با هم درگیر سازد تا از شما غافل شوند اما با لطف الهی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز، این توطئه‌ راهبردی دشمن کشف و با اعلام هوشمندانه آن جبهه انقلاب اسلامی توانست با موفقیت از آن عبور کند و فلسطین همچنان به فرموده امام خمینی کبیر (ره) پاره تن اسلام باقی بماند.

بدانید ما تا آخر، از ایمان و آرمان شما، از عزت و استقلال شما و تا آزادی کامل همه سرزمین‌تان و با حاکمیت شما بر همه فلسطین اشغالی در کنارتان خواهیم بود و از این آرمان‌های مقدس دفاع خواهیم کرد.

باید در این راه سخت و طولانی به سازماندهی نیروها استحکام بخشید، زیرساخت‌ها و توان دفاعی را هر چه بیشتر و به فرموده امام‌مان در کرانه باختری هم توسعه داد و بر حجم، برد و دقت موشک‌های خود بیفزاییم و با تکیه بر قدرت لایزال الهی و تقویت معنویت در همه ابعاد، همچنان بر هدف‌ها و آرمان‌های بلند خود پافشاری کنید تا همه جهانیان بیش از پیش به حقانیت قرآن و آیات نورانی آن ایمان آورده و با همه وجود باور کنند که اگر جامعه‌ای به این دستور الهی «واعدوا لهم من استطعتم من قوه» عمل نمود و فشارهای دشمنان و سختی‌های مقاومت در راه خدا را تحمل کرد آن وقت وعده الهی بدون تردید محقق خواهد شد که: «ان تنصروا الله ینصرکم و...».

امروز همه انقلابیون می‌دانند که باید بیش از گذشته قدرشناس مردم صبور و با ایمان غزه و همه فلسطینیان مقاوم و انقلابی باشند و بازسازی مناطق و خانه‌های آسیب‌دیده و رفاه اجتماعی مردم عزیز غزه در راس امور و پشتیبانی‌ها قرار دارد.

مطمئن باشید مردم انقلابی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند گذشته و بیش از آن، در همه زمینه‌های دفاعی و اجتماعی، شما را یاری خواهند کرد.

ما تا آخر در کنار شما ایستاده‌ایم، علم جهاد در راه خدا را همچنان برافراشته نگاه دارید که عزت شما و همه مسلمانان در گرو این جهاد مقدس است و بدانید محو رژیم پوشالی و خونخوار صهیونیستی به یاری خداوند متعال بالاترین دستاورد پیمایش در این راه الهی است و پیروزی نهایی هم چندان دور نخواهد بود.

وما النصر إلا من عند الله العزیز الحکیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 

کد خبر 270295

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha