همشهری آنلاین: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از افزایش نقاط گسترش پدافندی از ۳۶۰۰ نقطه به ۵۰۰۰ نقطه در آینده نزدیک خبر داد.

اسماعیلی

به گزارش روابط عمومی این قرارگاه، سرتیپ اسماعیلی درجمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بسیجیان کوی های سازمانی قرارگاه پدافند هوایی همچنین از رونمایی سامانه موشکی تلاش 3 در 31 شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: سامانه موشکی تلاش 3 با برد بیش از 200 کیلومتر با موفقیت مورد آزمایش قرارگرفت است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خطاب به بسیجیان حاضر در رزمایش اظهار داشت: شما بسیجیان که بنا به فرمایش مقام معظم کل قوا (مدظله العالی) مظلوم اما مقتدر هستید با سرنگون کردن پهباد در رزمایش امروز برای پدافند افتخار آفریدید.

فرمانده قرارگاه در مورد پهباد مورد استفاده در رزمایش توضیح داد: پهباد پری پلن (بدون نیاز به کنترل از راه دور ) برای اولین بار در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفت که با عملیات تاکتیکی موفق توسط بسیجیان شرکت کننده در رزمایش مورد اصابت و منهدم شد.

یادآور می شود رزمایش یک روزه بسیجیان کوی های سازمانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) امروز در سواحل دریای خزر و با هدف مردمی کردن دفاع برگزار شد.

کد خبر 270257

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha