سارقی که در پوشش مأمور امدادخودرو کامپیوتر خودروها را سرقت می‌کرد سرانجام به آخر خط رسید و توسط پلیس دستگیر شد.

چندي قبل مردي به كلانتري 103گاندي رفت و گفت چند دقيقه قبل كامپيوتر خودرواش سرقت شده است. او گفت خودروام را براي چند دقيقه كنار خيابان پارك كردم اما وقتي برگشتم فهميدم كامپيوترش سرقت شده است و خودروام ديگر كار نمي‌كند. علاوه بر اين مرد چند نفر ديگر نيز كه كامپيوتر خودروهاي‌شان در همان محدوده سرقت شده بود به كلانتري رفتند و از مأموران كمك خواستند.

درحالي‌كه تجسس‌هاي مأموران در اين‌باره ادامه داشت يكي از شاكيان بار ديگر به كلانتري رفت و گفت در نزديكي محل سرقت يك مأمور امدادخودرو را ديده كه كامپيوتر خودرو مي‌فروشد. از آنجا كه ممكن بود سارق همين فرد باشد مأموران از شاكي خواستند با فروشنده قراري صوري ترتيب دهد. به اين ترتيب ساعتي بعد وقتي مأمور امدادخودرو قصد داشت يك كامپيوتر سرقتي را به شاكي بفروشد مأموران او را دستگير كردند.با آغاز بازجويي‌ها از اين متهم معلوم شد او تاكنون در پوشش مأمور امدادخودرو كامپيوتر بيش از 30دستگاه خودرو را سرقت كرده است. ادامه تحقيقات از اين متهم نشان داد او همدستان ديگري نيز دارد و با كمك آنها كامپيوترهاي مسروقه را مي‌فروخت.

سرگرد عبدالوهاب حسنوند، رئيس‌كلانتري 103گاندي با اعلام اين خبر به شهروندان توصيه كرد خودروهاي‌شان را به وسايل ايمني مجهز كنند تا سارقان در اجراي نقشه‌هاي‌شان ناكام بمانند. به گفته وي هم‌اكنون متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

کد خبر 269717

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha