جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: قبلا قرار بود ۲۵۶۰ واحد در پروژه مسکن ویژه تهرانسر ساخته شود که ۲۵۰ واحد به برج‌سازی و بلندمرتبه سازی اختصاص یافت و اکنون ۲۳۱۰ واحد در این پروژه در حال ساخت است.

ايسنا نوشت: مسعود بیژنی - مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر - در پاسخ به اینکه چه تعداد از واحدهای مسکن ویژه تهرانسر به روش اسکلت فلزی و چه تعدادی به روش قالب تونلی ساخته شده است؟ گفت: در مجموع 2310 واحد مسکونی در این پروژه ساخته خواهد شد که متقاضی هم به همین میزان وجود دارد.

وی افزود: قبلا قرار بود 2560 واحد در این پروژه ساخته شود اما 250 واحد را به برج‌سازی و بلندمرتبه سازی اختصاص دادیم که هیچ ارتباطی به این پروژه و متقاضیان آن ندارد.

به گفته بیژنی از 2310 واحد مسکن ویژه تهرانسر 890 واحد به روش اسکلت فلزی ساخته شده و 1420 واحد نیز به روش قالب تونلی تحویل متقاضیان خواهد شد.

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر با بیان این‌که در برج سازی و بلندمرتبه سازی در این پروژه از ظرفیت سرمایه‌گذاران استفاده خواهد شد، گفت: در پروژه بلندمرتبه سازی واحدهای مسکونی، تجاری و اداری ساخته خواهد شد که زمین آن نیز در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن است و هیچ ارتباطی به پروژه مسکن ویژه تهرانسر ندارد اما این کار مطمئنا باعث افزایش ارزش افزوده واحدهای ساخته شده مسکن ویژه تهرانسر خواهد شد و به نفع متقاضیان خواهد بود.

وی گفت: از آورده متقاضیان مسکنت ویژه فقط مسکن آن ها را تامین می کنیم و ساخت امکانات دراین پروژه با آورده سرمایه‌گذاران خواهد بود.

کد خبر 267337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha