همشهری آنلاین: مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری با تأکید بر اینکه سالم‌سازی فضای کار بانوان، تبعیض جنسیتی یا تفکیک نیست، گفت: این اقدام گامی در راستای حفظ کرامت بانوان است.

دیوان عدالت اداری

علی اکبر بختیاری در گفت‌‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در خصوص سالم‌سازی فضای کار برای زنان گفت: آموزه‌های دینی و تعلیمات مدیریتی تأمین زندگی کارگزاران را به همراه امنیت شغلی و رفاه نسبی بر عهده حاکمیت گذاشته است.

وی با تأکید بر اینکه حفظ کرامت از جمله حقوق کارکنان است، گفت: در بحث سالم‌سازی فضای کار برای زنان من تفکیک یا تبعیضی نمی‌بینم بلکه این اقدام تنظیم امور کارکنان جهت حفظ کرامت آنهاست که موجب می‌شود شرایط مناسبی برای خانم‌ها ایجاد شود.

بختیاری با تأکید بر اینکه در دیوان عدالت اداری هم این اقدام صورت گرفته است، گفت: ما مدیریت دفاتر شعب دیوان عدالت اداری را تقسیم‌بندی کرده‌ایم و مدیریت تعدادی از دفاتر را در بخش‌های مختلف به طور کلی به خانم‌ها واگذار کرده‌ایم.

مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه سالم‌سازی فضای کار موجب افزایش بهره‌وری می‌شود، گفت: هر کس در این مسیر حرکت کند در راستای کرامت بانوان گام برداشته است.

کد خبر 267239

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha