همشهری آنلاین: اولین دوره رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، بامداد جمعه (۳ مرداد) با معرفی نفرات برتر در منطقه چاف چمخاله لنگرود استان گیلان پایان یافت.

Beach Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش هاي بومي، محلي و روستايي، در این دوره از پيكارها 212 کشتی‌گیر از 28 استان کشور در قالب تیم‌های مختلف در چهار وزن با هم به رقابت پرداختند .

این مسابقات با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و فدراسیون کشتی در شهرستان چمخاله بر گزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات و در وزن 70- کیلوگرم که 58 کشتی‌گیر حضور داشتند، سیدجعفر موسویان از مازندران عنوان قهرمانی را کسب کرد، مصطفی شیخ چلندری از تهران دوم شد، محمد نادری از زنجان و پیمان حقی از تهران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 80- کیلوگرم که 53 کشتی‌گیر با هم به رقابت پرداختند، حسن عباسی از استان البرز به مقام قهرمانی رسید، نیما خوشحال از گیلان دوم شد، کامران حسینی جم و جواد قاسم‌پور، هر دو از مازندران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 90- کیلوگرم که 50 کشتی‌گیر حضور داشتند، کورش قره شیخ‌لو از استان البرز عنوان نخست را کسب کرد، جلال زمان از مازندران دوم شد، ابرار باقرپور از همدان و سعید براری از مازندران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 90+ کیلوگرم نیز که 54 کشتی‌گیر با هم به رقابت پرداختند، جابر صادق‌زاده از مازندران اول شد، خشایار دهستانی، دیگر کشتی‌گیر استان مازندران در مکان دوم قرار گرفت، مسعود نعمت چگانی از خوزستان و آرش مردانی از تهران به طور مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان اولین دوره مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور، نفرات برتر انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا در رقابت های آسیایی تایلند که آبان ماه سال جاری برگزار می شود، حضور یابند.

در جریان برگزاری اولین دوره مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور که در منطقه چاف چمخاله شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان برگزار شد، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی، اعضای کمیته فنی این فدراسیون، غلامرضا جعفری، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و مسئولين استانی حضور داشتند.

 

کد خبر 267050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha