شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه هیچ اختلافی با وزیر کشور ندارم، گفت: موضوع استعفا در کار نیست بلکه این کناره گیری به خاطر قول و قرار من با آقای وزیر از قبل بوده است.

میرلوحی

سید کاظم میرولد در گفت و گو با ایرنا درباره علت کناره گیری‌اش از سمت معاونت سیاسی وزارت کشور افزود: از ابتدای شروع به کار وزارت کشور قرار بر این بود کارهایی را در مدتی معین انجام دهم و به نوعی به دوستان کمک کنم و طبق تصمیمی که داشتم قرار بود تا پایان اسفند ماه به فعالیت بپردازم اما به دلیل برخی کارهای نیمه تمام، این موضوع تا امروز به تعویق افتاد.

معاون سیاسی وزیر کشور با تکذیب شایعات برخی رسانه‌ها مبنی بر استعفا و وجود اختلاف در وزارت کشور گفت: برخی روزنامه ها و رسانه‌ها از قول خودشان حرف می‌زنند و وزارت کشور کار خود را با صلابت انجام می‌دهد.

میرولد در پاسخ به این پرسش که آیا بیماری علت کناره گیری از معاونت سیاسی بوده است؟ اظهار داشت: دو ماهی است که مشکل گردن درد دارم اما این موضوع با استراحت رفع می‌شود و ربطی به کناره گیری ام ندارد.

وی تصریح کرد: تنها علت حضور نیافتنم در معاونت سیاسی به خاطر همان قول و قراری بود که از ابتدا و بنابر تمایل شخصی با وزیر کشور گذاشته بودم.

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: واقعا حرف‌های برخی رسانه‌ها صحیح نیست چرا که اختلافی میان من و آقای رحمانی فضلی وزیر کشور وجود نداشته و ندارد.

میرولد با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای موفقیت دولت و وزارت کشور به کار بسته‌ام، گفت: طی ماه‌های اخیر و از روز استقرار آقای رحمانی فضلی در وزارت کشور، تمام وقت و زندگی‌ام را صرف کمک به این وزارتخانه کرده ام و اکنون نیز به عنوان سرباز در خدمت نظام هستم.

معاون سیاسی وزیر کشور درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه در وزارت کشور نگاه اصولگرایی و اصلاح طلبی وجود دارد، گفت: نگاه اصلاح طلبی و اصولگرایی به هیچ عنوان در وزارت کشور وجود ندارد.

میرولد تاکید کرد: وزارت کشور بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید، کار را پیش برده است و بر اساس مشی اعتدالی به وظایف خود می پردازد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش ما هم تا امروز این بود که در گزینش ها و انتخاب فرمانداران، ارزش های انقلاب و توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید را در نظر بگیریم؛ البته در میان افراد انتخاب شده هم افراد اصلاح طلب و هم اصولگرا بوده اند که این فرقی ندارد.

میرولد درباره آینده شغلی‌اش پس از کناره گیری از معاونت سیاسی اظهار داشت: در هر قسمت و یا هر جایی که باشم سرباز انقلاب خواهم بود و این موضوع برای من فرقی ندارد.

معاون سیاسی جدید وزیر کشور امروز مشخص می‌شود

میرولد در پاسخ به سوالی درباره تعیین معاون سیاسی جدید وزیر کشور اظهار داشت: به طور حتم جانشین من امروز (شنبه 10 خرداد) مشخص می‌شود و در این باره تصمیم‌گیری‌ها انجام می‌گیرد.

کد خبر 261085
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز