همشهری‌آنلاین: محمدهادی ایازی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با تایید جدا شدن از این حوزه شهرداری تهران گفت همچنان به عنوان رییس مشاوران محمدباقر قالیباف فعالیت خواهم کرد.

ایازی

به گزارش ایرنا، ایازی گفت: بیش از سه دهه با محمد باقر قالیباف در دوران دفاع مقدس و شهرداری تهران همکاری داشته‌ام و پس از این نیز به عنوان رییس مشاوران به شهردار و مسوولان شهرداری تهران مشاوره خواهم داد.

وی اظهار امیدواری کرد که این تغییر موجب تحول دیگری در شهر تهران شود .

ایازی تصریح کرد: بر این باورم که باید فضای کار و تلاش را به نیروهای با انرژی بالاتری واگذار کنیم تا شاهد پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر پایتخت باشیم.

ایازی همچنین با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در یک دوره پنجاه ماهه در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، ایجاد زمینه مشارکت بیشتر مردم در امور فرهنگی، اجتماعی و شهری براساس رویکرد شهردار تهران را از اولویت اقدامات این معاونت در زمان فعالیت اش بیان کرد.

به گفته وی، تاکنون در 374 محله شهر تهران مراکز فرهنگی اجتماعی ایجاد شده و درهر محله 14 خانه در حوزه‌های مختلف از جمله علم و دانش، ورزش، سلامت، پژوهش و...تاسیس شده که همه آنها بر مبنای رویکرد مشارکت مردم در امور شهری بوده است.

بستر سازی در محلات تهران برای ایجاد شورای محله از جمله اقدامات مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران عنوان شده است تا با تشکیل شورای محله، بتوان مدیر محله را برای پیگیری امور مهم شهری انتخاب کرد.

برگزاری جشنواره های مختلف از جمله درحوزه های بانوان، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی باحضور بیش از دو میلیون نفر درسال از دیگر فعالیت های ایازی دراین مدت اعلام شده است.

کد خبر 257728
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز