‌وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی اعلام کرد: این هفته نشستی با معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست‌جمهوری برگزار می‌کنیم تا جزئیات آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی مشخص شود.

دانش آموزان


به گفته علی‌اصغر فانی، هر استخدامی باید به تأیید نهایی معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست‌جمهوری برسد و درباره استخدام مربیان پیش‌دبستانی باید منابع اعتباری استخدامی تأمین شود.

مربیان پیش‌دبستانی یکی از مشکلات آموزش و پرورش است که مجلس برای حل آن فرصت ۲ساله‌ای تعیین کرده که اکنون تنها ۵‌ماه از آن باقی مانده است. این در حالی است که این گروه نگران آینده شغلی خود هستند. استخدام مربیان پیش‌دبستانی یکی از مسائلی است که اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفته پیش در نشست خود با مسئولان آموزش و پرورش، مطرح کردند. آنطور که جبار کوچکی‌نژاد، نایب‌رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفته، مسئولان آموزش و پرورش اعلام کرده‌اند که بخشنامه‌ای در این‌باره صادرشده است. نیازها باید برآورد و پس از آن باید برای این گروه آزمون استخدامی برگزار ‌‌شود.

عبدالوحید فیاضی، از اعضای کمیسیون آموزش مجلس نیز با ابراز نگرانی از روند اجرای این قانون توسط آموزش و پرورش به همشهری گفت: زمان برای اجرای این قانون بسیار کم است. آموزش و پرورش هنوز مقدمات اجرای این قانون را فراهم نکرده است. هنوز هیچ‌چیزی در این‌باره مشخص نیست. یکی از معاونان وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس گفته به‌دنبال اخذ ردیف استخدامی از هیأت دولت هستیم.

کد خبر 256539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز