همشهری آنلاین: نمایندگان والیبال ساحلی ایران با غلبه بر حریفان خود در دومین روز تور آسیا و اقیانوسیه در تایلند، به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها راه یافتند.

Beachvolley

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در دور مقدماتی دومین تور آسیا - اقیانوسیه نمایندگان ایران که در روز نخست چهار پیروزی متوالی داشتند، در دومین روز نیز چهار پیروزی دیگر به دست آوردند.

تیم والیبال ساحلی هیات والیبال هرمزگان (ایران یک) متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی که در گروه چهارم این مسابقات در روز اول تیم‌های هند یک و ژاپن یک را دو بر صفر شکست داده بود، در سومین بازی دور مقدماتی فیلیپین را نیز از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

این تیم در بازی مرحله یک هشتم نهایی نیز موفق به شکست نیوزیلند با نتیجه دو بر صفر شد تا به جمع هشت تیر برتر این مسابقات راه یابد.

تیم والیبال ساحلی ایران چهارشنبه (27 فروردین) در مرحله یک چهارم نهایی با استرالیا بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها می‌پیوندند.

همچنین تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه (ایران دو) با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی که در گروه هشتم دور مقدماتی و در بازی اول و دوم نیوزیلند دو و هند دو را شکست داده بود، در سومین بازی خود در این مرحله موفق به شکست اندونزی با نتیجه دو بر صفر شد.

این تیم در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست اندونزی دو با نتیجه دو بر یک شد و همانند دیگر نماینده ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

این تیم هم چهارشنبه در مرحله یک چهارم نهایی با قزاقستان بازی دارد.

نمایندگان والیبال ساحلی ایران اگر برابر حریفان خود به پیروزی برسند در مرحله نیمه نهایی حریف یکدیگر خواهند شد تا یکی از آنان راهی دیدار نهایی شود و دیگری بخت خود را در بازی رده‌بندی بیازماید.

 

کد خبر 256117
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز