همشهری آنلاین: دبیر جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور با اعلام فراخوان ثبت‌نام متقاضیان بورسیه دانشگاه پیام‌نور در اردیبهشت ماه ۹۳، گفت: با توجه به تصمیم مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، از نیمه دوم سال ۱۳۹۲ فراخوان‌های بورس دانشجویی از فراخوان‌های استخدام تفکیک شده و در اردیبهشت ماه سال ۹۳ اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه رسمی دانشگاه پیام‌نور، دکتر محمد آریامنش با اعلام این خبر افزود: بر اساس تصمیمات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در راستای رفاه حال متقاضیان بورس، فراخوان بورس دانشجویی از فراخوان استخدام تفکیک شده و هر ساله در اردیبهشت ماه از طریق درگاه الکترونیکی مرکز جذب اعضای علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام خواهد شد. بنابراین فهرست نیازهای بورس دانشگاه پیام‌نور نیز مانند سایر دانشگاه‌ها در اردیبهشت سال 93 اعلام خواهد شد.

آریامنش اضافه کرد: سیاست دانشگاه پیام‌نور، تقویت هرم هیئت علمی و کیفی‌سازی دانشگاه است و این موضوع شامل بورسیه‌های دانشجویی نیز می‌شود. بنابراین بدیهی است از میان متقاضیان سعی خواهد شد افرادی که دارای سوابق علمی، پژوهشی و فرهنگی درخشان‌تری باشند گزینش شوند.

دبیر هیئت اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام‌نور گفت: طبیعی است سطح علمی دانشگاه‌های مورد تأئید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با هم متفاوت بوده و در این رقابت به این موضوع توجه ویژه خواهد شد و دانشگاه‌های با سطح علمی بالاتر، از امتیاز بیشتری برخوردار خواهند بود.

دکتر آریامنش در خصوص سیاست دانشگاه پیام‌نور مبنی بر سایر اولویت‌های مورد نظر ادامه داد: با توجه به تقاضاهای تعداد زیادی از اعضای هیئت علمی غیربومی دانشگاه پیام‌نور مبنی بر تغییر محل خدمت، موضوع در هیئت اجرایی جذب مطرح شده و بر اساس ارزیابی‌های کارشناسی و مصوبات هیئت اجرایی جذب دانشگاه مقرر شده از این پس متقاضیان بومی گزینش شوند بنابراین در فراخوان بورس نیز افراد بومی برای خدمت در واحدها و مراکز دانشگاهی پیام‌نور انتخاب خواهند شد مگر در مواردی که متقاضی بومی نداشته باشد؛ با این وجود استان‌های همجوار در اولویت قرار خواهند گرفت.

کد خبر 253198
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز