مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تمام تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر ابتدای شهریور ماه از مالکیت افراد حقیقی و حقوقی خارج خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی در سال جاری برنامه ساماندهی تابلوها ، پیکره‌ها و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر تهران را در دست اجرا دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران دکتر حجت الله ملاصالحی با بیان اینکه از مالکیت تمام تابلوها مجددا به شهرداری بازگردانده خواهد شد، اظهار داشت: پس از آن اجاره تابلوها بر اساس تعرفه شورای شهر تهران صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام در راستای ساماندهی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغات سطح شهر تهران انجام خواهد شد، تصریح کرد: تعرفه اجاره تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر در سال جدید بر اساس طول، عرض و منطقه نصب تعیین شده و از لحاظ قیمت با تعرفه سابق تفاوت چندانی نخواهد داشت.

ملاصالحی تاکید کرد: درآمدزایی از طریق بیلبوردهای تبلیغاتی برای شهرداری تهران در اولویت قرار ندارد و به همین دلیل بسیاری از این تابلوها با کارکرد ارائه پیام‌های آموزشی در زمینه موضوعات مختلف اجتماعی و اخلاقی و توصیه‌های ایمنی در سطح شهر نصب شده‌اند.

کد خبر 25175

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز