دوشنبه ۴ تیر ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ضمن تکذیب خرید و فروش کارت‌های سوخت در کشور گفت: کارت‌هایی که خرید و فروش شده است، هیچگونه کارایی نداشته و عناصر سودجو از این طریق اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند.

به گزارش فارس، سردار حسین ذوالفقاری امروز(دوشنبه 4 تیر) در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا (197) افزود: گزارش‌های زیادی در جهت جعل کارت هوشمند سوخت به نیروی انتظامی ارسال شد که ما جهت رسیدگی به این گزارشات از عناصر اطلاعاتی استفاده کردیم که این افراد در پوشش‌های مختلف موضوع را بررسی کردند ولی چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت نداشت.

وی ادامه داد: احتمال می‌دهیم که عناصر سودجو با استفاده از کارت‌های غیرقابل استفاده در صدد کلاهبرداری بوده‌اند زیرا جعل کارت هوشمند به این سادگی‌ها نیست.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مشکل خاصی در مورد سوخت‌گیری با کارت سوخت در یکی از استان‌های کشور وجود دارد یا خیر گفت: هیچگونه مشکلی در هیچ استانی در مورد استفاده از کارت سوخت وجود ندارد.

سردار ذوالفقاری با اشاره به کاهش میزان کشف سوخت قاچاق گفت: افزایش میزان مصرف هیچ ارتباطی به قاچاق سوخت ندارد و ما نیز اقدامات کنترلی خود را در مرزها افزایش می‌دهیم.

وی در مورد برخورد نیروی انتظامی با افرادی که در منازل خود اقدام به ذخیره‌سازی سوخت می‌کنند، گفت: اینکه شخصی اقدام به ذخیره‌سازی سوخت کند قانونی برای برخورد جدی ندارد و نیروی انتظامی فقط با کسانی که اقدام به «دپو» سوخت می‌کنند برخورد می‌کند ولی اینکه شخصی را که با پیت 20 لیتری در حال حمل بنزین است دستگیر کنیم در دستور کار نیست.

کد خبر 25107

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز