همشهری‌آنلاین: زمان و مکان تشییع و خاکسپاری پیکر بهمن فرزانه، مترجم فقید کشورمان، که روز پنجشنبه، درگذشت، شنبه ،۱۹ بهمن، مشخص می‌شود.

به گزارش ایبنا خانواده فرزانه و ناشران آثارش در تلاش برای دریافت مجوز خاکسپاری در قطعه نام آوران بهشت زهرا هستند.
مهرداد کوشا، شوهر خواهر بهمن فرزانه، ضمن اعلام این خبر گفت: زمان و مکان خاکسپاری پیکر مرحوم فرزانه بستگی به روند کارهای اداری در وزارت ارشاد دارد و صبح فردا، شنبه، برای دریافت مجوز دفن ایشان در قطعه نام‌آوران، به همراه برخی از ناشران آثار وی، به وزارت ارشاد خواهیم رفت.

وی درباره احتمال دفن شدن مرحوم فرزانه در قطعه‌ای بجز نام آوران گفت: دریافت مجوز بستگی زیادی به روند امور اداری دارد و امیدواریم برای این کار به مشکلی برنخوریم. به هر حال ناشران ترجمه‌های ایشان، از جمله ققنوس، ثالث و پنجره نیز برای دریافت مجوز دفن در قطعه نام‌آوران همراه خانواده آقای فرزانه، به وزارت ارشاد می‌روند و احتمالا زمان و مکان خاکسپاری تا ظهر فردا مشخص خواهد شد.

فرزانه به دلیل مشکل دیابت مدتی را در بیمارستان و سپس خانه سالمندان بستری شده بود اما با تشدید عفونت پای چپ وی، پزشکان تشخیص دادند که باید عمل جراحی انجام شود. این عمل چند روزی در انتظار تایید پزشک متخصص فرزانه بود و در نهایت در روز اول بهمن پای فرزانه قطع شد.

کد خبر 248676
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز