همشهری آنلاین: شهردار تهران با اشاره به پیشبرد مسائل شهر با نگاه برنامه‌ریزی، علم محوری و واقع‌بینی، گفت: امیدوارم بتوانیم همیشه توفیق داشته باشیم، خداوند سلامتی عطا کند و همه در سایه نظام اسلامی به مردم خدمت‌رسانی صادقانه و جهادی کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدباقر قالیباف در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری با اشاره به گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت را به اعضای دولت یازدهم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای آنان که در شرایطی سخت و حساس مسئولیت کشور را به عهده گرفته‌اند، آرزوی موفقیت دارم و بر همه تکلیف است که برای حل مشکلات مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران با دولت یازدهم همراهی کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه خداوند را شاکرم که در سایه نظام اسلامی، توفیق خدمت به مردم نجیب و شریف شهر تهران را داشتم، اظهار کرد: خوشحالیم در فراز و نشیب‌ها و سختی‌های هشت سال گذشته هر چه در توان داشتیم انجام دادیم، هر چند که کفاف مردم شریف این شهر را نداد اما هرگز اهداف بلند امام و شهدا را فراموش نکردیم و پایبند بر باورهای خود ماندیم.

قالیباف افزود: هر فردی که به دور از حب و بغض سیاسی به شهر نگاه می‌کند، نتیجه تلاش مجموعه مدیریت شهری و زحمتکشان شهرداری را می‌بیند و همه مردم در این شهر قدرشناس زحمات یکایک شما هستند.

وی با تاکید بر اینکه هرگز در شهرداری تهران یکجانبه‌نگری نشده است، افزود: هر چقدر که در کارهای عمرانی تلاش شده است، در حوزه‌های مربوط به فعالیت‌های فرهنگی و هنری، بهداشت و سلامت و توجه به مسائل دیپلماسی عمومی، غفلتی صورت نگرفته است.

شهردار تهران ادامه داد: گذشته از برخی سخنان که به نظر از سر ناآگاهی است، افتخار شهرداری تهران است که در سه سال متوالی در میان تمامی دستگاه‌های دولتی و عمومی به عنوان رتبه برتر در مقابله با فساد مالی معرفی شده است.

قالیباف افزود: تفریغ بودجه سال 91 به تشخیص و حسابرسی شورای اسلامی شهر تهران صفر بوده است و این برخلاف گفته‌های مطرح شده در خصوص وجود یک هزار میلیارد تومان اختلاف در کار شهرداری است که افتخار بزرگی برای مجموعه شهرداری است و با تلاش همکاران من در شهرداری صورت گرفته است. البته امیدوارم بتوانیم همیشه توفیق داشته باشیم، خداوند سلامتی عطا کند و همه در سایه نظام اسلامی به مردم خدمت‌رسانی صادقانه و جهادی کنیم.

کد خبر 228672
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز