همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور سابق درباره برنامه خود گفت: بنده از یکشنبه به سر کار و دانشگاه ایرانیان خواهم رفت.

فارس نوشت: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان که پس از برگزاری مراسم تنفیذ و تحویل کلید پاستور به رئیس‌جمهور جدید به محله نارمک، محل سکونت خود بازگشت در پاسخ به این سؤال که حس شما پس از 8 سال خدمتگزاری چیست، گفت: من از مردم تشکر می‌کنم و ما همیشه خدمتگزار مردم بوده‌ایم.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این سؤال که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 منتظر شما باشیم یا نه تصریح کرد: منتظر امام زمان (عج) باشید تا انشالله زودتر بیاید.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه برنامه شما برای یکشنبه 13 مرداد ماه چیست، تأکید کرد: بنده به سر کار، دانشگاه ایرانیان می‌روم.

مشایی: رئیس‌دفتر احمدی‌نژاد باقی می‌مانم

اسفندیار رحیم مشایی مشاور ارشد و رئس دفتر سابق رئیس‌جمهور سابق نیز درباره اینکه برنامه شما از یکشنبه همزمان با اتمام دولت دهم چیست؟، گفت: ما به دفتر رئیس‌جمهور دهم می‌رویم، ایشان دفتر دارد و بنده باز هم رئیس‌دفتر آقای احمدی‌نژاد هستم.

مشایی در پاسخ به این سوال که احمدی‌نژاد اعلام کرده که امروز به دانشگاه ایرانیان می‌رود، اظهار داشت: من از وی سوال نکردم، ولی برای راه‌اندازی به دانشگاه می‌رود؛ من رئیس‌ دفتر آقای احمدی‌نژاد هستم و او هرجا که برود، من همراهی‌اش می‌کنم.

وی با بیان اینکه بنده در هیات امنای دانشگاه ایرانیان هستم، تصریح کرد: راه‌اندازی دانشگاه برنامه ماست.

مشایی در خصوص برنامه ریزی برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۶ گفت: 4 سال دیگر چه کسی می‌داند که چه اتفاقی می‌افتد و چه کسی می‌داند که زنده است.

مشایی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری با 11 رای منفی از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اید چرا اعتراض نکردید، گفت: یعنی همه به بنده رای منفی داده باشند؟ خیر این خبر درست نیست.

کد خبر 225802
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز