همشهری آنلاین: مراسم بزرگداشت حماسه سوم تیر و تجلیل از محمود احمدی‌نژاد همزمان با نیمه شعبان در سالن سید‌الشهدا با حضور تعدادی از هواداران رییس جمهور برگزار شد.

ایسنا نوشت: در مراسم بزرگداشت حماسه سوم تیر که علاوه بر رییس جمهور غلامحسین الهام سخنگوی دولت، اسفندیار رحیم مشایی مشاور رییس جمهور، زریبافان رییس بنیاد شهید، جوانفکر مشاور رییس جمهور، رامین، طالب‌زاده، حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب یزدی و همچنین قائم‌مقامی در آن حضور داشتند از سوی تعدادی شرکت‌کنندگان این مراسم شعارهایی در حمایت از احمدی نژاد و مشایی سر داده می‌شد.

در این مراسم شرکت‌کنندگان همچنین عکس‌هایی از احمدی‌نژاد و مشایی در دست داشتند و شعارهایی در حمایت از مشایی و احمدی‌نژاد سر می‌دادند.

نوشته‌هایی همچون "مظلوم‌تر از بهشتی، خدوم‌تر از رجایی"، "پیش به سوی خیبر، دولت ادامه دارد"، در دست برخی از شرکت‌کنندگان در این مراسم مشاهده می‌شد.

نادر طالب‌زاده یکی از مستندسازان و حامیان احمدی‌نژاد طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: روند حرکت انقلاب اسلامی با حضور احمدی‌نژاد شتاب جدی‌تری گرفت و ان شاءالله در برنامه‌ای که در ماه رمضان پخش می‌شود درباره گفتمان انقلاب که احمدی‌نژاد آن را پررنگ‌تر کرد، صحبت می‌کنم.

وی همچنین گفت: راه سختی در پیش داریم و باید از این پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده‌اند، رد بشویم.

همچنین در این مراسم برخی از شرکت‌کنندگان گفتند درود خدا بر مالک اشتر زمانه، درود خدا بر پیرو خط عدالت و لعنت خدا بر عمروعاص‌های زمانه و اشعث‌های زمانه و تمام کسانی که باعث گمنامی خط عدالت می‌شوند.

در این مراسم وقتی مجری برنامه گفت که این جشنی است به مناسبت پایان فعالیت دولت، تعدادی از شرکت‌کنندگان خطاب به وی گفتند این تازه آغاز راه دولت است.

بر مبنای این گزارش در این مراسم با حضور الهام سخنگوی دولت از سایت نکات پرس رونمایی شد.

فارس نیز در گزارش خود از اظهارات الهام نوشت: سخنگوی دولت گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود.

غلامحسین الهام سخنگوی دولت و معاون منابع انسانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه حکومت مهدوی در جامعه‌ای رشد یافته و کمال‌پذیر تحقق خواهد یافت، گفت: حرکت امام و اسلام ناب محمدی همگی از جلوه‌های علم و خرد هستند. راه حرکت امام از مسیر معرفت و کمال می‌گذرد.

وی افزود: توحید ناب محمدی در وجود امام متجلی است و بدون امام نه عقل وجود دارد و نه توحید ناب. از این رو تنها در سایه ظهور حضرت ولی عصر(عج) است که رسیدن به سرچشمه زلال و پاک معرفت وجود دارد.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه امروز سوم تیرماه است و ما شاهد تقارن میمون این روز با ولادت حضرت امام عصر(عج) هستیم‌، گفت: ‌در سوم تیرماه حادثه‌ای روی داد و دولت احمدی‌نژاد سر کار آمد و امید را به همه دلها نشاند.

وی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد توانست در جامعه جهانی مهدویت را معرفی کند، اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها توجه به دولت امام زمان(عج) را خرافه تعبیر کردند و تمام تلاش احمدی‌نژاد در مسیر استقرار حکومت علوی را تنها به یک بشقاب خالی محدود کردند.

الهام ادامه داد: متاسفانه در چنین دیدگاهی ساده‌زیستی تبدیل به نگاهی عوامانه شد و دولت به جهل متهم شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت احمدی‌نژاد تمام تلاش خود را در جهت گسترش فرهنگ مهدویت به کار برده است، گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود.

سخنگوی دولت در پایان با ذکر سخنانی ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد حضور و ظهور حضرت امام زمان(عج) برای اجرای عدالت در دنیا خواهیم بود.

کد خبر 220169
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز