همشهری‌آنلاین: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ضرورتی نمی‌بینم به نفع کاندیدایی کنار بروم و در صورتی که شرایط تا روز انتخابات تغییر کند اصولگرایان نیز متناسب با این شرایط تصمیم گیری خواهند کرد.

مهر نوشت: غلامعلی حداد عادل کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر این که از ابتدا قرار بود ائتلاف سه گانه یک خروجی داشته باشد که ظاهرا با توجه به صحنه سیاسی انتخابات این تصمیم عوض شد و هر سه کاندیدا قصد دارند تا آخر در صحنه رقابت باقی بمانند حال چه تضمینی وجود دارد در صورت تهدید جریان اصولگرایی در این دوره از انتخابات کاندیدای اصولگرا به وحدت برسند گفت: تصمیم گیری ما متناسب با آرایش سیاسی انتخابات است بنده از سمت خودم تضمین می‌دهم کاری بر خلاف مصالح انقلاب انجام ندهم.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری که آیا اخیرات جلسه‌ای با آیت الله مهدوی کنی داشته‌اید و آیا نتیجه تصمیمات ائتلاف را به ایشان منتقل کرده‌اید گفت: به جز جلسه‌ای که سه نفر در خدمت ایشان بودیم جلسه دیگری نداشتیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که از وی پرسید آیا احتمال کناره گیری شما به نفع آقای جلیلی وجود دارد گفت: در شرایط فعلی ضرورتی بر کناره گیری به نفع کاندیدایی را احساس نمی‌کنم.

عضو ائتلاف سه گانه اشاره کرد: بنده در سیاست داخلی و خارجی به ترکیب آرمان و واقعیت عقیده دارم همچنین اشتباه می‌دانم که کسی برخلاف واقعیت‌های موجود به مردم وعده بدهد و بگوید ظرف چند ماه می‌توانم مشکل سیاست خارجی کشور را حل کنم. ما باید در درجه اول در حوزه سیاست خارجه دشمن را با ایستادگی و مقاومت در مقابل تحریم‌ها و فشارها ناامید و مأیوس کنیم و سپس با همبستگی و تعامل بین قوا آرامش را در کشور بوجود آوریم.

حداد عادل خاطرنشان کرد: بنده قبول ندارم که برخی کاندیداها به طرفداری از اقوام وعده‌هایی بدهند و یا حرف‌هایی بزنند که به نفع ملت نیست.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که به طور صریح بگویید چرا کاندیداها در صحنه رقابت انتخاباتی باقی ماندید گفت: علت ائتلاف این بود که اصولگرایان پیروز شوند چرا که پیروزی اصولگرایان را به سود انقلاب می‌دانیم. در شرایط فعلی نیز نگرانی از شکست اصولگرایان نداریم و اگر شرایط تا روز انتخابات تغییر کند متناسب با این تغییرات تصمیم گیری خواهیم کرد.

کد خبر 217766
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز