همشهری آنلاین: مراسم وزن کشی چهار وزن نخست مسابقه‌های کشتی فرنگی قهرمانی سال 2013 بزرگسالان آسیا در دهلی نو پایتخت هند انجام شد و چهار کشتی‌گیر تیم ایران حریفان خود را شناختند.

کشتی فرنگی

به گزارش سایت رسمی فدراسیون کشتی مراسم وزن کشی رقابت‌های چهار وزن نخست(وزن های 55- 60 - 66 و 120 کیلوگرم) مسابقه های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا- چهارشنبه شب در شهر دهلی نو انجام شد و کشتی گیران این چهار وزن به روی باسکول رفتند.

در وزن 55 کیلوگرم - محسن حاجی پور در دور نخست به مصاف حریفی ازویتنام می رود و در صورت پیروزی با برنده مبارزه کشتی گیران ژاپن و چین مسابقه می دهد در این وزن هشت کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 60 کیلوگرم که 11 کشتی گیر به روی باسکول رفتند- عبدالمحمد پاپی پس از استراحت در دور نخست - در دور دوم به مصاف حریفی از تایوان می رود.

در وزن 66 کیلوگرم هم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست - در دوردوم با برنده مبارزه کشتی گیران ژاپن و قرقیزستان مسابقه می‌دهد دراین وزن 11 کشتی گیر حضور دارند.

همچنین در وزن 120 کیلوگرم که 11 کشتی گیر به روی باسکول رفتند- بشیرباباجان زاده در دور نخست به مصاف کشتی گیری از هند می‌رود و درصورت پیروزی - با برنده دیدار کشتی گیران اردن و عراق روبرو می شود .

مسابقه های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا- ساعت 13 پنجشنبه به وقت تهران در ورزشگاه "ایندیرا گاندی " شهر دهلی نو پایتخت هند آغاز می‌شود.

کد خبر 209775
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز