همشهری آنلاین: معاون رییس‌جمهور در اجرای قانون اساسی گفت: دولت بدون موافقت مجلس، فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرا نمی‌کند و این امکانپذیر نیست.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلیمن میرتاج‌الدینی تصریح کرد: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تنها با تفاهم مجلس و دولت امکانپذیر است و جلسات مشترک مجلس و دولت نیز به همین منظور برگزار می‌شود.

وی در ادامه با انتقاد از مواضع رسانه ملی درباره فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: موضع مخالفی که رسانه ملی در قبال فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گرفته و در برنامه‌های مختلف خود به آن می‌پردازد به نفع جامعه و مردم نیست.

معاون رییس‌جمهور در اجرای قانون اساسی افزود: در اکثر برنامه‌هایی که از رسانه ملی درباره هدفمندی یارانه‌ها پخش می‌شود، یا از افراد غیرکارشناس یا از افرادی که تحت تاثیر برخی جریان‌های سیاسی مخالف هدفمندی یارانه‌ها هستند استفاده می‌شود که این خروجی کارشناسی خوبی ندارد.

میرتاج‌الدینی اضافه کرد: در اکثر این برنامه‌ها آمار و ارقامی از قیمت‌های حامل‌های انرژی و سوخت به هنگام اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام می‌شود که صحت ندارد و مستند نیستند. رسانه ملی باید بی‌طرفانه با استفاده از کارشناسان خبره و اقتصاددان هدفمندی یارانه‌ها را مورد کنکاش و تحلیل قرار دهد.

وی به رسانه ملی توصیه کرد: هدفمندی یارانه‌ها به عنوان بخشی از تحول اقتصادی کشور به عنوان یک طرح ملی، مستلزم حمایت است و از این رسانه انتظار می‌رود همانند آغاز گام اول هدفمندی یارانه‌ها حمایت خود را از این طرح بزرگ داشته باشد یا حداقل اگر حمایت نمی‌کند، مخالفتی هم نداشته باشد و این به نفع ملت ایران خواهد بود.

کد خبر 199155

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز