همشهری آنلاین: لیونل مسی با انتخاب در مراسم معرفی برترین‌های فوتبال در 2012 برای چهارمین توپ طلا را کسب کرد تا به کسب رکوردی قابل توجه دست یابد.

messi

messi

فوتبال دنیا بار دیگر سر تعظیم مقابل جادوی آرژانتینی فرود آورد و او را به عنوان برترین فوتبالیست دنیا معرفی کرد.

مسی برای چهارمین بار متوالی توپ طلا را کسب کرد که رکوردی جدید در دنیای فوتبال محسوب می‌شود.

بهترین بازیکن سال 2012 فوتبال دنیا موفقیت خود را غیرقابل توصیف عنوان کرد و گفت: دستیابی به این جایزه واقعا باور نکردنی است.

تسنیم نوشت: لیونل مسی پس از آنکه برای چهارمین بار متوالی به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شد، گفت: راستش را بخواهید گرفتن این جایزه واقعا باورنکردنی است. این برای چهارمین بار است که توپ طلای فوتبال جهان را می‌برم و این موفقیت بزرگتر از آن است که بشود که در قالب کلمات آن را توصیف کرد.

این بازیکن آرژانتینی خاطرنشان کرد: مایلم در اینجا از هم‌تیمی‌هایم در بارسلونا تشکر کنم، مخصوصا آندرس اینیستا و به او بگویم: "اینیستا تمرین کردن و بازی کردن کنار تو برای من افتخاری بزرگ بوده است".

مسی افزود: همچنین مایلم از تمام دوستان و هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی آرژانتین نیز قدردانی کنم. به غیر از اینها باید از تمام افرادی که با من کار کرده‌اند و از من حمایت لازم را داشته‌اند، از مربی گرفته تا سایر اعضای کادر فنی و همچنین اعضای خانواده و دوستانم تشکر کنم.

وی در خاتمه تصریح کرد: از همسرم و پسرم نیز کمال تشکر را دارم و به آنها می‌گویم: "ممنون".

کد خبر 197189
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز