دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرد: داوطلبان آزمون سراسری سال 92 تا ساعت 24 امروز دوشنبه، 27 آذر برای ثبت نام فرصت دارند.

آزمون

حسین توکلی در گفتگو با مهر گفت: تا ساعت 24 روز گذشته 26 آذرسال 91 حدود 900 هزارو 456 داوطلب به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://sanjesh.org/ مراجعه کرده و نسبت به تکمیل تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام آزمون سراسری سال 92 اقدام کرده اند.
وی افزود: ثبت نام آزمون سراسری سال 1392 امروز دوشنبه 27 آذر ماه سال 91 به پایان می رسد بنابراین به تمام داوطلبانی که تا کنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند، توصیه می شود در مهلت باقیمانده به سایت سازمان مراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان در مورد شرایط ، ضوابط، نحوه ثبت نام در دفترچه شماره یک و دریافت دفترچه راهنما از سایت، در ابتدا نسبت به تکمیل پیش نویس ثبت نام اقدام کرده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات تکمیل شده در پیش نویس تا ساعت 24 امروز به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم الکترونیکی ثبت نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: براساس برنامه زمانی از پیش تعیین شده آزمون سراسری سال 92 صبح و بعد از ظهر روزهای پنج شنبه،جمعه و صبح شنبه 6 تا 8 تیرماه 92 برگزار می‌شود.

 

کد خبر 194651

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز