همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بروز رگبار، رعد و برق و وزش باد در غرب کشور طی دو روز آینده خبر داد و گفت: آسمان تهران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیمه ‌ابری همراه با بارش باران و ورزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالرضا امیدوار شهری به مهر گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا در غرب دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، شمال غرب، دامنه‌های البرز افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این روزها شدت بارش در غرب کشور بیشتر خواهد شد، گفت: همچنین سرعت وزش باد در برخی مناطق تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت و در روز چهارشنبه تقریبا بارش باران در نیمه غربی کشور قطع شده و بارش‌های پراکنده در شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

امیدوار شهری افزود: ‌از روز پنج‌شنبه و طی روز جمعه بر شدت بارش در شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس و البرز افزوده خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: آسمان تهران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیمه ‌ابری همراه با بارش باران و ورزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی در روز عرفه و عید سعید قربان نیز گفت: آسمان تهران ابری و در روز عید قربان در بعضی از مناطق همراه با رگبار و باران پیش‌بینی می‌شود.

امیدوار شهری افزود: همچنین آسمان دیگر نقاط کشور در روز عرفه و عید قربان ابری همراه با بارش پراکنده باران در برخی از نقاط پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 188666
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز