چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: هنرگرافیک و زیرشاخه‌های آن بویژه پوستر، به عنوان یک اثرِ «هنری-رسانه‌ای» نقش پیام رسان را به مخاطب دارد.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، فرزاد ادیبی هنرمند و استاد دانشگاه رشته گرافیک، در آستانه برگزاری کارگاه طراحی پوستر با موضوع "مخابرات" در مجتمع آموزشی فرهنگ فیلم تهران با اعلام مطلب فوق گفت: دستیابی به استعدادها و توان های نهفته  جوانان هنرمند از طریق برگزاری ورک شاپ های اینچنینی بسیار موثر و دست یافتنی است.

ادیبی با ابراز خوشحالی از اینکه برخی از سازمان‌ها و ادارات با درک اهمیت موضوع، به برگزاری کارگاه‌های عملی مبادرت کرده‌اند گفت: این اتفاق بیانگر آن است که هنرگرافیک و زیرشاخه‌های آن بویژه پوستر، به عنوان یک اثرِ «هنری-رسانه‌ای» نقش پیام ‌سان را به مخاطب دارد.

وی در ادامه افزود: در هر رسانه‌ای و در گرافیک هم فرستنده، پیام وگیرنده وجود دارند و اگر شیوه بیان و ابلاغ پیام هنرمندانه باشد، ارزش افزوده‌ای است به اصلِ پیام و رسانه.

وی در خصوص چگونگی حضور در این کارگاه ادامه داد: پیش از این طی فراخوانی از علاقمندان طراحی پوستر دعوت شده بود تا آثار خود را به ستاد برگزاری این کارگاه ارسال کنند که پس از بررسی حداکثر 20 نفر از هنرمندان برای حضور در کارگاه عملی طراحی پوستر دعوت خواهند شد.

علاقمندان برای حضور در این کارگاه لازم است حداکثر پنج نمونه از پوسترهای خود در قطع 500 در 700 پیکسل با فرمت JPEG را تا تاریخ 20 مهرماه سال جاری همراه با بیوگرافی، نشانی و تلفن تماس به پست الکترونیک tciposter@gmail.com و tciposter@yahoo.com ارسال کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن های 26 و 88665525 تماس گرفته یا به ‌سایت شرکت فرهنگ فیلم تهران مجری طرح این کارگاه به نشانی www.farhangfilm.com مراجعه نمایند.

 

کد خبر 185865

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز