نخستین همایش مدیریت جهادی با حضور صاحبنظران علمی و مسئولین اجرایی کشور، روزهای 21 و 22 تیرماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، ذبیح‌اله زارع دبیر اجرایی اولین همایش مدیریت جهادی گفت: این همایش با همکاری دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و امام حسین (ع) و به همت موسسه مدیران جوان پویا چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی جایگاه مدیریت جهادی در نظام اسلامی ایران را از جمله محورهای علمی همایش مدیریت جهادی عنوان کرد و اظهار داشت: «مدل‌ها، ابزار‌ها و مکانیزم‌های اشاعه و توسعه مدیریت جهادی»، «مدیریت علمی و مدیریت جهادی»، «اسناد فرادست ملی و مدیریت جهادی» و «نقش مدیریت جهادی در چشم انداز ۱۴۰۴ ایران اسلامی» از دیگر محورهای این همایش است.

دبیر اجرایی همایش مدیریت جهادی با اشاره به ضرورت نگاه ویژه به توانمندی‌های بومی در مدیریت کشور، گفت: این همایش با هدف اغنای روحیه جستجوگری و کاوشگری جامعه علمی و دانشگاهی برای کسب معلومات و اطلاع از یافته‌های جدید در عرصه علم و دانش و تطبیق آن با برنامه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود.

زارع توجه به خودباوری در راستای خودکفایی بیشتر را از ضرورت‌های برگزاری همایش مدیریت جهادی دانست و تصریح کرد: استقبال جهاد از پذیرفتن مسئولیتهای خطیر در هر دوره با توجه به نیاز انقلاب و تطبیق آن با تشکیلات جهاد از معرفهای بارز پویایی در جهاد است.

دبیراجرایی اولین همایش مدیریت جهادی با اشاره ضرورت بهره‌گیری از دست‌آوردهای مدیریتی سالهای پس از انقلاب و دوران جنگ تحمیلی، گفت: چالش‌های بومی سازی مدیریت از جمله موضوعاتی است که در قالب میزگرد تخصصی و با حضور صاحبنظران دانشگاهی در این همایش به آن پرداخته می‌شود.

 وی افزود: در این همایش نشست‌های تخصصی با موضوع «فرهنگ، مدیریت اسلامی و مدیریت جهادی»، «مدیریت علمی، تولید ملی و مدیریت جهادی» و «مدیریت دولتی و مدیریت جهادی» برگزار می‌شود.

زارع همچنین اضافه کرد: با همکاری مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران، گواهینامه معتبر شرکت در این همایش، روز پایانی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محورهای همایش و میزگردهای تخصصی و جدول زمان‌بندی اولین همایش مدیریت جهادی به سایت http://karamadi.com  مراجعه کنند.

کد خبر 176624

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز