سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۵ - ۰۸:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرماندهان بیمارستان والتر رید در واشنگتن ضمن پذیرش مسوولیت اشتبا‌هات رخ داده در این بیمارستان ادعا کردند که از بسیاری از مسائل مبتلا به این بیمارستان بی‌اطلاع بوده‌اند.

به گزارش آسوشیتد پرس، ژنرال جورج دبلیو ویتمن رییس سابق بیمارستان رید اعلام کرد: ما نباید درقبال سربازان و یا اعضای خانواده آن‌ها مرتکب قصور می‌شدیم، اما متاسفانه ما قصور کردیم.

ویتمن که از ماه اوت سال 2006 ریاست بیمارستان نظامی والتر رید در واشنگتن را تا زمان اخراجش در هفته گذشته عهده دار بود، افزود:ما نتوانستیم مراحل خسته کننده اداری که برخی از سربازان ناچار به از سر گذراندن آن بودند، درک کنیم، ما باید این کار را می‌کردیم که در این مورد من خود را مقصر می‌دانم.

سایر روسا و فرماندهان بیمارستان والتر رید نیز با بیان اظهارات مشابهی اهمال در اداره و نحوه رسیدگی به سربازان بستری شده در بیمارستان والتر رید را پذیرفتند.

به رغم این اظهارات، نمایندگان دموکرات  و جمهوری خواه اعلام کرده‌اند که قصور‌ها تنها مربوط به یک بیمارستان نظامی که مداوای جراحات سربازان را عهده دار بوده، نمی‌شده است، بر همین اساس این نمایندگان ، که اعضای هر دو حزب سیاسی اصلی آمریکا را تشکیل می‌دهند خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای رسیدگی به وضعیت بیمارستان‌های نظامی شده‌اند.

کد خبر 17245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز