همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بدلیل بارش شدید تگرگ در مناطق شمالی تهران با حجم زیاد آب در انهار روبرو هستیم اما تمام نیروهای شهرداری در حال حاضر در سطح شهر فعال هستند.

مجتبی عبداللهی در گفتگو با همشهری آنلاین با اعلام این خبر افزود: بارش تگرگ در برخی از مناطق شمالی تهران بی سابقه بود و با وجود آماده باش کامل نیروها در برخی از مناطق شمالی تهران، شاهد روان آب‌ها در سطح خیابان‌ها بودیم.

وی با اشاره به آمادگی تمامی پرسنل شهرداری طی امروز اظهار داشت: هم اکنون کار در مناطقی که بارش تگرگ در آنها شدت داشت، ادامه دارد و در تلاش هستیم که در ساعات آینده این مشکل رفع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: از مردم خواهش داریم که در وضعیت فعلی از تردد غیرضروری خودداری کنند و در صورت بروز مشکل در جوی‌ها و انهار با واحد 137 شهرداری تماس بگیرند تا ماموران به سرعت برای رفع مشکل اقدام کنند.

عبداللهی گفت: همکاران ما در تلاش هستند که وضعیت آب و هوا را در روزهای آینده رصد کنند و برای ارائه خدمات آمادگی کامل داشته باشند.

استقرار آتش نشانی، خدمات شهری و 137

وی همچنین از استقرار واحدهای آتش نشانی و نیروهای خدمات شهری و کارکنان 137 در سطح مناطق شمالی به ویژه منطقه سه و 6 تهران خبر داد و افزود: امیدواریم با همکاری شهروندان تهرانی هر چه سریعتر این مشکل را رفع کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: حجم بارندگی طی ساعات اخیر در مناطق سه و 6 تهران بی سابقه بوده و همین امر باعث شد برخی مشکلات برای شهروندان به وجود آید اما هم اکنون هیچ گزارشی مبنی بر خسارات مالی و جانی به شهروندان به شهرداری تهران ارائه نشده است.

کد خبر 166366
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز