سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بر اثر تیراندازی مردی مسلح در یک دانشگاه خصوصی مذهبی در کالیفرنیای آمریکا، ۷ تن کشته و عده‌ای زخمی شدند.

به گزارش دویچه وله به نقل از پلیس کالیفرنیا در ماجرای تیراندازی مردی در شهر اوکلند در ایالت کالیفرنیا ۷ نفر کشته و سه نفر زخمی شدند. این ماجرا حدود ساعت ده و نیم صبح به وقت محلی در محوطه یک موسسه آموزشی مسیحی روی داده است.

بنا به گزارش‌ها مردی (۴۰ ساله) به شکل بی‌هدف به روی عده‌ای از دانشجویان آتش گشود. مأموران پلیس پس از محاصره آموزشگاه ، افراد زخمی را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند و دانشجویان را به محل امن بردند.

پس از پایان حادثه، مأموران پلیس، فرد مهاجم احتمالی را در پارکینگ مرکز خریدی در نزدیکی آموزشگاه دستگیر کردند. گفته می‌شود که ضارب یک مرد آسیایی‌تبار و احتمالا کره‌ای است. از انگیزه و همدستان احتمالی ضارب هنوز گزارشی داده نشده است.

به گزارش رسانه‌های محلی مهاجم مسلحی که با تفنگ به روی دانشجویان آتش گشوده است، احتمالا پیشتر در همان آموزشگاه درس خوانده است.

به گفته زن جوانی که در حادثه زخمی شده است، مرد ضارب از شاگردان دوره‌های مراقبت بهداشتی است و ظاهر دانشجویان از پریشانی روحی او آگاهی داشته‌اند.

آموزشگاهی که در آن حادثه پیش آمد، یک مؤسسه خصوصی مسیحی است که حدود صد دانشجو دارد. این آموزشگاه برای تحصیل در رشته‌های تعلیمات دینی، پرستاری، موسیقی و طب سنتی آسیایی دانشجو می‌گیرد و مطابق اساسنامه‌ای که دارد، به آموزه‌های مسیحی وفادار است.

کد خبر 164774
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز