مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل مراکز معاینه فنی خودروهای تهران گفت: نه تنها برخی خودروهای زیر دوسال، بلکه خودروهایی که عمر گارانتی آن‌ها تمام نشده و مجهز به سیستم ترمز ABS هستند، مشکل نقص فنی ترمز داشته و این سیستم درست عمل نمی‌کند.

علیپور

صدرالدین علیپور، مدیرعامل مراکز معاینه فنی خودروهای تهران در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: با وجود تاکید انجمن صنایع تولید لنت ترمزو کلاچ بر استاندار ملی و اجباری برای ساخت لنت ترمز در صنایع داخلی، مدیرعامل مراکز معاینه فنی خودروهای تهران بر عقیده‌اش درباره مشکل ترمز در بسیاری از خودروهای جدید اصرار دارد و می‌گوید: بر اساس آمار موجود از مراکز معاینه فنی خودروهای تهران، نه تنها برخی خودروهای زیر دوسال، بلکه خودروهایی که عمر گارانتی آن‌ها تمام نشده و مجهز به سیستم ترمز ABS هستند، مشکل نقص فنی ترمز داشته و این سیستم درست عمل نمی‌کند.

 علیپور ، با تایید بر گفته پیشین خود مبنی بر اینکه «ترمز بسیاری از خودروهای جدید مشکل دارد»، ‌ اظهار کرد: ۱۰ درصد از ردی‌ها معاینه فنی خودرو‌ها به نقص در ترمز مربوط می‌شود که متاسفانه، بخشی از این آمار مربوط به خودروهای زیر دوسال است.

 وی ادامه داد: در تعدادی از خودرو‌ها که هنوز مدت زمان گارانتی آن‌‌ها به پایان نرسیده ‌نیز مشکل نقص فنی ترمز وجود دارد.

 مدیرعامل مراکز معاینه فنی خودروهای تهران همچنین خاطر نشان کرد: برخی از خوردوهایی که ترمز آن‌ها ABS است نیز مشکل ترمز داشته و سیستم ترمز آن‌ها درست عمل نمی‌کند که نیازمند بازنگری و تعمیر هستند.

 علیپور با تاکید بر اینکه تعداد این خودرو‌ها اندک نیستند از عنوان کردن نوع خودرو و شرکت سازنده خودداری کرد.

کد خبر 164773
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز