دوشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نرخ دلار در مرکز ارزفروشان تهران دوشنبه 12 دی به صورت لحظه‌ای درحال تغییر کرد و برخی صرافان نیز از نایاب شدن این نوع ارز خبر می‌دهند. در همین حال، برخی از دلالان در آخرین خرید و فروش‌های خود، دلار را 1695 تومان به متقاضیان می‌فروشند.

ارز دلار

خبرنگار مهر از بازار ارزفروشان تهران که مرکز آن در خیابان فردوسی و چهار راه استانبول است، گزارش داد: قیمت دلار به صورت لحظه‌ای تعیین می‌شود، صرافان لحظه‌ای به خریداران یک نرخ و در لحظه‌ای دیگر نرخ دیگری را اعلام می کنند.

 بسیاری از صرافان هم از فروش دلار امتناع و به متقاضیان اعلام می کنند که دلار برای فروش نداریم، به نظر می‌رسد که دلار در بازار نایاب شده است.

 سرگذشت خرید دلار

 خبرنگار مهر که برای خرید دلار به یکی از صرافی‌ها به عنوان مشتری مراجعه کرده بود، با پیشنهاد قیمت 1640 تومان یعنی همان نرخ دلالی و واسطه گری مواجه شد، اما پس از چند ثانیه در پی تماس تلفنی که به صراف شد، گفت که دلاری برای فروش نداریم.

 خبرنگار مهر به صراف اعتراض کرد، وی پاسخ داد نرخ دلار هم اکنون به 1680 رسیده است، اما باز هم مردد ماند و دوباره با تماس تلفنی دیگر خطاب گفت که هم اکنون نرخ دلار به 1695 تومان رسیده است و خبرنگار هم با همین نرخ دلار را خریداری کرد.

 افزایش لحظه‌ای قیمت دلار منجر به افزایش 55 تومانی قیمت دلار در نیم ساعت از 1640 تومان به 1695 تومان شد. برخی از صرافان  پیش‌بینی کردند که دلار 2000 تومان دور از دسترس نیست.

کد خبر 155809
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز