یکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

دوبلین: یک سارق پس از اینکه با گوشی تلفن همراه دزدی، عکسی از خود گرفت آن‌را دور انداخت و به‌همین خاطر به سرعت شناسایی و دستگیر شد.

question mark

ماجرا از آنجا آغاز شد که جیسون گلن ابتدا یک گوشی تلفن‌همراه و یک ساک را از خودرویی که قفل نبود سرقت کرد. این سارق معتاد سپس وارد خانه‌ای شد تا از اتاق‌نشیمن، یک کنسول بازی را سرقت کند. با وجود این هنگامی که توسط صاحبخانه تعقیب شد ساک و گوشی‌تلفن همراهی را که اتفاقا با آن عکسی از چهره خودش گرفته بود همانجا رها کرد. این اشتباه مرد 36ساله برای پلیس کافی بود تا وی را به سرعت شناسایی و دستگیر کند.

گارسون نینجا

نیویورک: مشتری‌های یک رستوران ژاپنی در نیویورک برای خوردن غذا زیاد منتظر نمی‌مانند زیرا گارسون این رستوران یک نینجای تمام‌عیار است. او با ضربات شمشیر غذا‌ها را خرد می‌کند و برای رفت‌وآمد در رستوران منتظر خلوت شدن فضای میان میز‌ها نمی‌شود؛ به‌طوری که گاهی برای رفت‌وآمد راه رفتن روی سقف را ترجیح می‌دهد. هیجان غذا خوردن در این رستوران به اینجا ختم نمی‌شود و صدای صدف‌هایی که میان آتش هستند صدای انفجار را برای مشتری‌ها تداعی می‌کند. گفتنی است نینجا‌ها در فرهنگ ژاپن، سربازانی بودند که دارای نیرو‌های شگفت‌آوری هستند و برای برخی جنگ‌ها به کار گرفته می‌شدند.

کودک در جعبه مقوایی

فیلادلفیا: نوزادی که فقط چند ساعت از تولدش می‌گذشت داخل یک جعبه مقوایی و پیش از اینکه به جای زباله حمل شود در پیاده‌رو پیدا شد. پلیس با بیان اینکه نوزاد یاد‌شده در سلامت کامل به سر می‌برد اعلام کرد در حال جست‌وجو برای پیداکردن والدین وی است. «هومر» شهروندی که این نوزاد 2کیلو و 800گرمی را پیدا کرده می‌گوید: در حال جاروکردن پیاده‌رو بودم که صدایی از داخل جعبه توجهم را جلب کرد؛ صدایی شبیه به صدای نوزاد یا صدای بچه گربه بود. گفتنی است بسیاری از مردم معتقدند این نوزاد معجزه سال نو میلادی است.

مغز در پا

سیدنی: مغز گونه‌ای از عنکبوت‌ها به قدری بزرگ است که سر این جاندار برای آن کوچک است و بنابراین مغز در پاها قرار دارد. آخرین یافته‌های دانشمندان نشان می‌‌دهد که هرچه این عنکبوت‌ها کوچک‌تر باشند، مغز آنها به نسبت ابعاد بدنشان بزرگ‌تر است تا جایی که در بعضی از آنها سیستم مرکزی عصبی 80‌درصد از فضای بدن را فرامی‌گیرد. وجود مغز بزرگ برای بافتن تار الزامی است با این همه دانشمندان نشانه‌ای از کوچک‌تر بودن مغز در میان عنکبوت‌هایی که توانایی تاربافی را از دست داده و غذای خود را از راه دزدی از دیگر عنکبوت‌ها به دست می‌آورند، نیافته ‌اند.

کد خبر 154931
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز