همشهری آنلاین: در چند روز گذشته شرکت اپل در چندین شهر جهان تلفن همراه جدید خود را عرضه کرد. طرفداران محصولات اپل هم مثل همیشه جلوی فروشگاه‌های اپل صف کشیدند تا اولین آی‌فون‌ها را بخرند.

این تلفن همراه روز 12 مهر در مراسمی با حضور تیم کوک مدیرعامل جدید شرکت اپل رونمایی شد و اکنون فروش آن در آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ژاپن و چندین کشور دیگر جهان شروع شد.[اپل از آی‌فون 4S رونمایی کرد]

در بعضی از شهرها افرادی که در صف خرید آی‌فون بودند، یاد استیو جابز بنیانگذار و مدیر عامل فقید شرکت اپل که یک روز بعد از رونمایی از این تلفن همراه در گذشت را با روشن کردن شمع و قراد دادن دسته‌های گل در کنار عکس او زنده کردند.

یکی از صحنه‌های جالبی که توجه خبرنگاران را به خود جلب کرده جضور استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران شرکت اپل در صف فروشگاه اپل در ایالات کالیفرنیا بود.

گفتنی‌است آی‌فون جدید در 12 ساعت ابتدایی پیش فروش خود هفته گذشته تنها از طریق شرکت مخابراتی AT&T‌ در آمریکا 200 هزار نسخه فروش کرد و. در 24 ساعت حدود 600 هزار نسخه از آی فون در سراسر جهان پیش فروش شد.[فروش 200 هزار آی‌فون در 12 ساعت]

آی‌فون 4S با ظاهری شبیه به آی‌فون4 شامل تغییراتی فنی بسیار زیادی از جمله دوبین 8 مگاپیکسلی، پردازشگر پرسرعت A5، پردازشگر گرافیکی سریع‌تر، دو آنتن برای افزایش کیفیت مکالمات و مجهز به نسخه 5 سیستم عامل iOS است.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷