دوشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیکر مرحوم روح الله داداشی در میان حزن و اندوه مردم و ورزشکاران به خاک سپرده شد.

dadashi

به گزارش مهر، با حضور هزاران نفر از مردم، ورزشکاران و تعدادی از مسئولین پیکر مرحوم روح‌الله داداشی از قوی‌ترین مردان ایران در میان حزن و اندوه بسیار از مقابل منزل وی در حصارک کرج تا محل امامزاده محمد (ص) شهرستان کرج تشییع و در صحن اصلی این امامزاده به خاک سپرده شد.

حضور قشرهای مختلف مردم و ورزشکاران که سیاه‌پوش در غم از دست دادن ورزشکار نامی کشور به محل خاکسپاری وی آمده بودند قابل توجه بود.

هجوم جمعیت برای حضور در مراسم خاکسپاری این ورزشکار، موجب ایجاد ترافیکی سنگین در محدوده حصارک کرج شده بود به گونه‌ای که امکان تردد در مسیر برگزاری تشییع پیکر آن مرحوم به سادگی امکان‌پذیر نبود.

وی که روحیه پهلوانی‌اش زبانزد همگان بوده است از جایگاه ویژه‌ای در میان مردم و به ویژه ورزشکاران برخورداربود و از همین رو پلاکاردهای زیادی با مفهموم خداحافظ پهلوان، قهرمان زنده است، یادت فراموش نمی‌شود و ... با عکس‌هایی از حضور این ورزشکار در رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران در دستان شرکت‌کنندگان در مراسم خودنمایی می کرد.

در این مراسم علاوه برهزاران نفر از مردم، شمار زیادی از ورزشکاران و مسئولین ورزش و مدیران استانی از جمله فرماندار کرج، شهردار، اعضای شورای شهر، اکبریان نماینده مردم کرج، نمایندگان استانداری و اداره کل تربیت بدنی البرز، هیئت پرورش اندام، جامعه ورزش کشور، مسلم دارابی، فرامرز خودنگاه داور بین‌المللی این رشته و .... حضور داشتنند.

بیش از صدها عکاس و خبرنگار ورزشی نیز این مراسم را پوشش خبری دادند.

کد خبر 140605
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز