همشهری آنلاین : مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد مجازی (آموزش الکترونیکی) سال90 دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تا پایان روز جمعه 31 تیرماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور در روز پنجشنبه 6 مرداد 1390 ساعت ده صبح در چهار منطقه گرمسار، بندرعباس، ماهشهر و تهران اقدام به بـرگـزاری آزمون ورودی خواهد کرد.

شروع این دوره کارشناسی ارشد مجازی از مهرماه سال جاری در رشته‌ها و گرایش‌های موجود خواهد بود و هدف از تشکیل دوره کارشناسی ارشد مجازی ایجاد ظرفیت، گسترش دانش و تربیت متخصصان با استفاده ازفناوری‌های نوین آموزشی و امکانی برای متقاضیان ادامه تحصیل است که نمی‌توانند در دوره‌های حضوری شرکت کنند.

شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی ورود به دوره به شرح ذیل است: داوطلب باید طبق مقررات وزارت علوم منعی جهت ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کشور نداشته باشد، داوطلبان مرد نیز نباید از نظر نظام وظیفه منعی جهت ادامه تحصیل داشته باشند، برای پذیرفته شدگان واجد شرایط، معافیت تحصیلی صادر خواهد شد، دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر یا گواهی فراغت از تحصیل تا شهریور ماه 1390، آشنایی کافی با کاربری رایانه و اینترنت، دسترسی به اینترنت پرسرعت ( ADSL یا اینترنت بی سیم) و توانایی پرداخت شهریه دوره.

بنابراین گزارش، آزمون ورودی توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود و این آزمون به صورت تستی (چهار گزینه‌ای) برگزار شده و شامل دو بخش عمومی و اختصاصی است.

آزمون به صورت کتبی و شامل دو بخش عمومی: شامل آمادگی و استعداد تحصیلی، ریاضیات (ریاضی 1، ریاضی 2 و آمار و احتمال) و زبان انگلیسی و بخش تخصصی: شامل دروس تخصصی است که بزودی اعلام می‌شود.

 کارت ورود به جلسه آزمون در تهران فقط روز چهارشنبه 5 مرداد از ساعت 9 تا 12 صبح و از ساعت 14 تا 16 بعد از ظهر توزیع می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون در شهرهای گرمسار، بندرعباس و بندر ماهشهر فقط روز آزمون یعنی پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 از ساعت 7 تا 9 صبح توزیع می‌شود.

داوطلبان با توجه به شهر انتخابی در هنگام ثبت نام باید به یکی از مکان‌های توزیع کارت و برگزاری آزمون مراجعه کنند و باید مبلغ پانصد هزار ریال (معادل پنجاه هزار تومان) به حساب دانشگاه صنعتی امیرکبیر واریز کنند.

بر اساس این گزارش، مبالغ واریز شده به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و اگر تعداد داوطلبان رشته‌ای به حد نصاب لازم نرسد، آزمون آن رشته برگزار نخواهد شد.

کلیـه داوطلبان می توانند درصـورت لـزوم و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه به آدرس الکترونیکی vu.aut.ac.ir مراجعه کنند، یا در ساعات اداری با شماره تلفن‌های 64543506 و 64543548 تماس بگیرند.  

کد خبر 140289

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز