همشهری آنلاین: رییس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هشدار نسبت به رفتار دشمنان در فضای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در شرایط فعلی به دنبال معرفی ناتوانی دولت و ایجاد نارضایتی در بین مردم با هدف اپوزیسون سازی داخلی هستند.

جوانی

به گزارش ایسنا، سردار یدالله جوانی در گردهمایی سیاسی کارکنان ستاد نیروی زمینی سپاه با اشاره به این‌که وظیفه پاسداری اقتضای آن دارد که پاسداران با بصیرت همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام اسلامی باشند، گفت:‌ امروز یک رویایی بین دو جبهه حق و باطل برقرار است و آنچه اهمیت این صحنه نبرد را بالا برده است قدرت‌یابی روزافزون جبهه حق به محوریت جمهوری اسلامی و نگرانی جبهه باطل از فروپاشی است.

جوانی جریان‌های آمریکایی در حاکم کردن یک نظام سکولار در ایران را شکست خورده خواند و افزود: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، اسلام تنها گزینه موجود است که می‌تواند در اقصی نقاط جهان نگاه‌ها را به خود جلب کند و روند رو به رشد و گرویدن به اسلام و مطالعه اسلام و قرآن نشان‌دهنده یک تحولی است که به دنبال انقلاب اسلامی ایران در جهان رخ داده است.

رییس اداره سیاسی سپاه ضمن تشریح پروژه اسلام هراسی و ایران هراسی غرب در قالب جنگ نرم گفت: در راهبرد آمریکایی‌ها جمهوری اسلامی به عنوان تهدید اول فرض شده که قطعا این تهدید به معنای تسخیر جغرافیایی نیست بلکه انقلاب اسلامی ایران یک بیداری و حس استقلال طلبی را در سطح کشورهای جهان به وجود آورده و موفقیت‌های جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها به ویژه عرصه علمی موجب اعتماد سایر ملت‌ها شده است.

جوانی در پاسخ به این سوال که دشمنان چگونه با جمهوری اسلامی برخورد خواهند کرد، گفت: راهبرد آمریکایی‌ها و جبهه استکبار در مواجه با جمهوری اسلامی ایران شامل پنج مرحله مذاکره و دیپلماسی، ایجاد اختلال و بی ثباتی در کشور، تحریم، جنگ نرم و تهدید به اقدام نظامی می‌شود که در حوزه اهداف طیف‌های مختلفی از تغییر رفتار جمهوری اسلامی تا سرنگونی و براندازی نظام را در برمی‌گیرد.

جوانی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که باید یک اپوزیسیون قوی در داخل کشور شکل بگیرد تا این جریان داخلی، قدرت به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی را داشته باشد.

رییس اداره سیاسی سپاه با اشاره به ریزش برخی خواص در دهه چهارم انقلاب گفت: جبهه استکبار با طراحی پیچیده‌ترین توطئه یعنی تقلب در انتخابات به دنبال آن بود تا توده مردم را به نظام بدبین کنند و یک پایگاه مردمی برای اپوزیسیون به وجود آورد. اما این فتنه با درایت رهبری و حضور به موقع مردم و به ویژه جوانان در صحنه با شکست مواجه شد.

جوانی توطئه دشمنان را دائمی خواند و گفت: باید مراقب رفتار دشمنان در فضای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها باشیم چراکه آن‌ها این را فرصت طلایی و مناسبی برای معرفی ناتوانی دولت و ایجاد نارضایتی در مردم برای اپوزیسیون سازی می‌دانند.

وی افزود: اگر چه دولت آمادگی‌های خوبی برای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها دارد اما طبیعی است اگر هوشیاری و همکاری مردم نباشد دشمنان می‌توانند شوک‌هایی را به جامعه وارد کنند.

رییس اداره سیاسی سپاه تاکید کرد وظیفه همه از جمله سپاه و بسیج این است که علاوه بر رصد فعالیت‌ دشمنان هوشیاری مردم را در جامعه تقویت کنند.

بر اساس این گزارش گردهمایی سیاسی کارکنان نیروی زمینی سپاه صبح روز شنبه ‌٢٢/٨/٨٩ با حضور یدالله جوانی رییس اداره‌ سیاسی سپاه در محل حسینیه امام خمینی (ره) ستاد نیرو برگزار شد.

 

 

کد خبر 120689
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز