سانتیاگو: مسئولان تیم فوتبال منچستر‌یونایتد برای تقویت روحیه معدنچی‌های گرفتار شیلی آنها را برای ‌تماشای یکی از مسابقات خانگی این تیم دعوت کردند.

rescue capsule

تعداد زیادی از 33‌معدنچی شیلی که بیشتر از 2‌ماه است در عمق 700‌متری زیر زمین گرفتار شده‌اند از طرفداران پر‌و‌پا قرص فوتبال هستند و به‌همین خاطر مسئولان این تیم فوتبال اعلام کرده‌اند تمام هزینه سفر آنها را برای دیدن بازی در ورزشگاه اولد‌ترافورد تامین می‌کنند. عملیات بیرون آوردن این معدنچی‌ها نیمه‌شب سه‌شنبه آغاز شد و بسیاری امیدوار هستند این معدنچی‌ها به‌سلامت نجات پیدا کنند. روز گذشته کپسولی که قرار است به‌وسیله آن معدنچی‌ها بیرون آورده شوند با موفقیت آزمایش شد.

دوستی شگفت‌آور سگ و پرنده

پکن: دوستی و رابطه صمیمی یک سگ و یک پرنده، این روزها باعث جلب توجه و شگفتی مردم چین شده است. قضیه از این قرار است که این سگ و مرغ‌مینا چند سال است بر خلاف غریزه‌شان با هم دوست هستند و در همه مواقع از یکدیگر دفاع می‌کنند. مردم تازگی‌ها متوجه صمیمیت عجیب این سگ و پرنده شده‌اند و به‌همین خاطر تلاش می کنند زندگی آنها راحت‌تر باشد.

عده‌ای از اهالی به‌تازگی با استفاده از چند میله، وسیله‌ای را درست کرده‌اند که گردش این 2‌حیوان را با هم آسان می‌کند. این وسیله به زیر شکم سگ وصل می‌شود و مرغ‌مینا می‌تواند با نشستن روی آن به گشت‌و‌گذار برود. مردم می‌گویند اگر کسی بخواهد به مرغ‌مینا آسیب برساند این سگ بسیار خشمگین می‌شود. زمانی که این سگ خواب است هم مرغ‌مینا با نوکش او را ماساژ می‌دهد!

رسوایی اف‌بی‌آی

کالیفرنیا : پلیس فدرال آمریکا پس از کشف یک دستگاه ردیابی توسط یک دانشجوی مسلمان زیر خودروی خود ادعای مالکیت آن را کرد! قضیه از این قرار است که یاسر‌عفیفی، دانشجوی 20‌ساله دانشگاه کالیفرنیا که متولد آمریکاست به‌تازگی دستگاهی عجیب را زیر خودروی خود کشف کرد.

وی که نمی‌دانست این وسیله عجیب به چه دردی می خورد عکس آن را روی وبلاگ خود گذاشت و با نظرات دیگران متوجه شد که این دستگاه یک ردیاب جی‌پی‌اس است. بلافاصله بعد از این ماجرا ماموران FBI ‌به‌خانه این جوان آمدند و با ادعای مالکیت این دستگاه گران‌قیمت، خواستار تحویل سریع آن شدند! انتشار این خبر باعث شده تا مسلمانان کشور آمریکا، عملکرد خصمانه اف‌بی‌آی علیه مسلمانان را به شدت زیر سؤال ببرند.

سقوط با خودرو از پارکینگ طبقاتی

لس‌آنجلس: یک پیرمرد آمریکایی بعد از سقوط با خودروی خود از طبقه‌دوم یک پارکینگ‌طبقاتی به‌طور معجزه‌آسایی زنده ماند! قضیه از این قرار است که این مرد 83‌ساله در هنگام بیرون‌آوردن خودروی خود از پارک با سرعت زیاد به جلو حرکت کرد! خودروی او پس از خراب‌کردن حفاظ پارکینگ در خیابان سقوط کرد و راننده بازنشسته به‌شدت مجروح شد. ماموران امداد می‌گویند این مرد بسیار خوش‌اقبال بوده که در این حادثه زنده مانده است.

پلیس در حال تحقیق درباره این مسئله است اما گفته می‌شود که به‌احتمال زیاد این پیرمرد به خاطر کهولت سن پدال گاز را به‌جای پدال ترمز اشتباه گرفته است! این اتفاق در ساعت نخست صبح رخ داد و خوشبختانه رهگذری زیر این خودرو له نشد. مسئولان بیمارستان می‌گویند حال این پیرمرد رو ‌به ‌بهبود است.

کد خبر 118263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز