مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۶:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: ۵۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور تا پایان سال نو سازی و بهسازی می‌شوند.

فرسوده

به گزارش واحد مرکزی خبر، صادقی در بازدید از بافت‌های فرسوده شهرستان آران و بیدگل گفت: از این تعداد 10 هزار واحد در هفته دولت و بقیه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

وی از اختصاص 6 هزار و 500میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و نوسازی100هزار بافت فرسوده تا 2 سال آینده در کشور خبر داد و گفت: 34 درصد از ایـن میـزان از مـحل مشارکت‌های مردمی و بخش خصوصی، 31درصد از محل بخش عمومی و شهرداری‌ها و بقـیه از اعتبارات دولتی تامین می‌شود.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با بیان اینکه 6 هزار مسکونی امسال در بافت فرسوده استان اصفهان 120 میلیارد تومان اعتبار بهسازی و نو سازی می‌شود گفت‌: اصفهان جز نخستین استان‌های پیشرو در زمینه احیای بافت فرسوده کشور است.

وی با اظهار رضایت از فعالیت‌های شرکت احیای بافتهای فرسوده شهرستان آران و بیدگل، از اختصاص یک میلیارد و800 میلیون تومان اعتبار به این شهرستان خبر داد وگفت: این میزان در مقایسه با پارسال 3 برابر افزایش یافته است.

استان اصفهان شش هزار هکتار بافت فرسوده دارد

کد خبر 113194
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز