سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال هلند با برتری 3 بر 2 مقابل اروگوئه فینالیست شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این دیدار از ساعت 23 سه شنبه شب در ورزشگاه گرین پوینت شهر کیپ تاون آغاز شد و نارنجی پوشان هلند با برتری برابر حریف خود راهی فینال شدند.

هلند در نیمه نخست با گل دقیقه 18 جیووانی ون برونکهورست که از فاصله ای دور به ثمر رسید از حریف خود پیش افتاد؛ اما دیگو فورلان در دقیقه 41 پاسخ گل زیبای کاپیتان هلند را داد و از پشت محوطه جریمه با شوتی سرکش دروازه حریف را گشود تا نیمه اول به تساوی بکشد.

در نیمه دوم نیز بازی متعادل پیش می رفت اما وسلی اسنایدر در دقیقه 70 با شوتی از پشت محوطه جریمه گل دوم هلند را به ثمر رساند تا بخت شاگردان فان مارویک برای پیروزی افزایش یابد.

اروگوئه برای جبران گل خورده بازی را ادامه داد اما باز هم این هلند بود که به گل رسید و آرین روبن در دقیقه 73 با ضربه سر سومین گل نارنجی پوشان را وارد دروازه حریف کرد.
در حالی که همه منتظر پایان بازی با نتیجه 3 بر یک بودند؛ اروگوئه در دومین دقیقه از وقت های تلف شده توسط ماکسیمیلیانو پریرا به گل رسید تا آخرین لحظات بازی با هیجانی بسیار بالا برگزار شود اما فرصت برای زدن گل سوم آبی پوشان کافی نبود و هلند 3 بر 2 پیروز شد و پس از سال ها جواز حضور در فینال را به دست آورد تا امیدوار باشد که برای نخستین بار قهرمان جهان شود.

ایرماتوف از ازبکستان قضاوت این دیدار پربرخورد را برعهده داشت، وی به پریرا و کاکرس از اروگوئه و اسنایدر، بولاهروز و فان بومل از هلند اخطار داد.

کد خبر 111146

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز