جمعه ۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران در زیباترین بازی هفته بیست‌وپنجم توانست با 3 گل از سد ابومسلم بگذرد.

به گزارش همشهری آنلاین، گل دقیقه نخست استقلال در بازی با ابومسلم نوید یک بازی زیبا از سوی آبی‌پوشان را می‌داد اما دقایقی بعد از این گل سیاه‌پوشان خراسانی بودند که بازی را در دست گرفتند. در این زمان استقلال بیشتر کنترل بازی را در دست و از بی‌تجربگی بازیکنان ابومسلم سود ‌می‌برد. گل استقلال را بازیکن ابومسلم وارد دروازه خودی کرده بود

استقلال تهران که مجیدی را در پیشانی خط حمله داشت بارها می‌توانست بر روی حملات محدود و ضد حملات خود به گل برسد اما بی‌دقتی‌های عجیب مجیدی و درخشش دروزاه‌بان ابومسلم مانع از آن می‌شد.

نیمه دوم نیز با یورش بازیکنان ابومسلم و ضد حملات استقلال آغاز شد. این حملات سرانجام نتیجه داد و در دقیقه 67ضیغمی بازیکن تند و تیز ابومسلم گل تساوی را به ثمر رساند.

بعد از این گل حملات ابومسلم و ضد حملات استقلال ادامه داشت و سیاه‌جامگان چند بار امکان رسیدن به گل برتری را داشتند اما در نهایت این استقلال بود که از تجربه خود استفاده کرد و مجیدی که بارها توپ‌های مختلف را خراب کرده بود اینبار روی پاس زیبای سید صالحی توپ را به تور دروازه حریف دوخت این گل در دقیقه 72 به ثمر رسیده بود. بعد ازا آن استقلال با انگیزه به خود آمد و بازی احساسی ابومسلم را با منطق کنترل کرد تا اینکه در دقیقه 92 آرش برهانی که تنها چند دقیقه از حضورش در زمین می‌گذشت گل سوم تیم‌اش را به ثمر رساند تا آبی پوشان پایتخت با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف سرخپوشان تهرانی در دربی پایتخت بروند.

کد خبر 100507

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز