تست‌ها در هر اندازه و شکلی برای صبحانه یا شام سبک عالی‌اند. از ساندویچ تست آواکادو گرفته تا انواع تست با پنیر و گوشت و قارچ. تست قارچ ترکیبی از قارچ‌های خوش‌طعم گوشتی با پنیر آب شده است که یک رویه عالی برای ساندویچ است.

به گزارش همشهری آنلاین، این ساندویچ می‌تواند به تنهایی یک صبحانه باشد یا به همراه میوه به عنوان وعده صبحانه-ناهار میل شود یا کنار یک سالاد ساده یک شام آسان باشد.

مواد لازم برای تهیه تست قارچ و پنیر

یک قاشق غذاخوری کره

یک حبه سیر رنده شده  ( ۲ ترفند جالب و آسان برای پوست کندن سیر)

۲۰۰ گرم قارچ تازه خردشده

یک قاشق غذاخوری سس سویا

نمک و فلفل به میزان لازم

۴ تکه نان تست

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون

یک‌سوم فنجان پنیر پارمسان رنده‌شده

۲ قاشق چای‌خوری جعفری خردشده تازه

طرز تهیه و دستور پخت تست قارچ و پنیر

۱- یک تابه بزرگ را روی حرارت متوسط بگذارید. وقتی داغ شد، کره را اضافه کنید و بگذارید آب شود. سیر را اضافه کنید و تفت دهید.

۲ - قارچ‌ها را اضافه کنید و برای ۵ دقیقه تفت دهید یا تا زمانی که قهوه‌ای و ترد شوند. بعد سس سویا را اضافه کنید و هم بزنید. برای یک تا ۲ دقیقه به پخت ادامه دهید. گاه‌به‌گاه آن را هم بزنید تا جایی که تقریبا آبش تبخیر شود. نمک و فلفل را اضافه کنید و حرارت را کم کنید.

۳- دو طرف نان تست‌ها را روغن زیتون بمالید. داخل سینی فر قرار دهید و برای ۲ تا ۳ دقیقه در فر بگذارید تا برشته شود. از فر بیرون بیاورید و طرف دیگر را هم به همین ترتیب تست کنید.

۴- پنیر پارمسان رنده شده را روی هر تکه از نان‌ها اضافه کنید و قارچ‌ها را روی آن بریزید، جعفری خردشده را روی آنها بپاشید و سرو کنید.